Sunday, June 21, 2009

HARI YANG GILE

ouh. kul 6.30 dah kene bangun. adoii lah. awal nye kene bangun. haha. dop puah tido ag lah. hihi. :)
tapi nok wat gane. terpakse lah bangun. uhh. pagi pagi dah bising. hop no g koloh sorg je. tapi bnyi cam 10 org. hampeh nguh r. ahaha. tp aku peduli hape. biar die lah. zaman koloh aku dah abih. mlas eh ak nok care. hahaha. aku wat hal aku sendiri. mandi mandi,pakai baju. hahah. sempat lagi kacau adik aku nok g koloh pagi xdi. hahahaha. suke nguh tobak pom. :DD
huhu. dang molek, aku siap, aboh nok g doh. hehe. mujur gop. kalu dop kene blebel r. hahaha, ouh. aku bangun sebab kene wat medical checkup.
huhh!. gile rmai org. nasib gop aboh keje spital. ade r hop kenal kenal. leh ejah r kire. hehe. g ho amik no. phtu ye kabo kul 9 baru mari balik. ishh. aku no 10 doe. nok ke no 10 tuh lame gile!. kul 9 lebih lebih baru turn aku. g kat kaunter ye, bayor 20ya pahtu g kat temapt hop ye tande doh. huh. sume tmpat dah penuh ngn org. serabut pale tobak pom!. pahtu g kat xray dulu lah. tapi die kate untuk medical chckup sebeloh petang lah. adoii. tapi nasib ctu pom aboh kenal. haha. ye suoh mari tgh hari sket coz pagi memang dh penuh gile. tobak pom, aku pom tgk rmai. penuh satu bili xray. hop duk luor pom ade lah. huhu.
ermm. pahtu aboh kate g wat gigi dulu lah. phtu g bilik bedah mulut. nurse ctu kabo baik g wat kat spital lame. nk wat ctu boleh, tapi lambat r. ( doc ctu mmg lambat lah. aku dah penah g lah ) haha. pahtu jalan lah ke spital lame. jauh gak lah, jalan kaki dekpom. haha. wat medcal chkup ctu. beno ke wat kat air jernih. mlas weyh nok g dinun plok. susoh weyh. bagi kad n die suoh tggu kejap. kjap taik ye. lame jamang!. nasib ad wani wahida. haha. ckap kejap je ngn ye. phtu ye kene paggil. adoii. ak sorg lagi. lambat weyh!. lme tuh bru ye paggil. eleyh. chck kejap je. nggu lame jamang!. hahaha. ok. gigi dah selesai.
next, mate. xlah rmai sangat pom. tapi ye wat bolok ye je. serabut aku tgk. nok sepak je rase. haha. nok nok nurse tuh. wat bolok ye tobak pom!. cem banggang je.. ughh!. xpe lah. nasib baik kjap je. haha. ok. mate dah sudah. next , air kencing. ahaha. yang nieh okey je. ma keje kat ctu, kat makmal, so xda pape prob pom. kejap je dah siap. haha. siap leh masuk dalam makmal lagi. hahaha. special kes lah sgt. sume org tgk je. haha. biar lah. peduli ape aku. haha. ok. dah sudah. :)
n lastly , xray room!. uhh!. rmai gile org. haish. xpe xpe. g amik no, 1046. no skg, 1228. wah!. gile nguh. aboh dah tggl aku sorg sorg dah. knp? adoii. abah pom ade keje nk wat lah. mse tuh pom ye tgh keje je lah. aku je ngade ngade dop leh nok wat diri. haha. gile lah lame nok ke sampai no aku. adoii. tggu punye tggu, 1046. yes! turn ak. haha. dang molek. mari mari. ape lagi. masuk bilik 1 lalu r. haha. ouh. aku kene wat ape dalam tuh x yah gthu la k. syhhh. rahsia. hahah. :))
ok. skg aku ngn ma plk.( bese lah. bergilir gilir ngn abah ) haha. last step. jupe doc. haha. nasib baik lagi. kawan ma ade kje stu. ejah ejah r boh. leh cepat. hehe. no skg 46. no aku 53. ahah. tapi masuk awal aje. :)). x lame mane pom kene tggu.hehe. ok. nurse dah pggil. masuk je lah. die cakap ******************. xleh gtu lah. ade prob. huhu. ok bereh doh kat spital, ma tggl kat tmpat keje aboh. ( alah. x jauh pom lah. sekadar berjalan kaki aje) haha.
ok. medical checkup dah selesai. kuor dari spital , g amik ic. hahahaha. ic baru boh!. ok sket ic nieh. ic dulu muke darjah 6 doe. muke budok budok ag. hahahah. ish. dah lah aboh parking kete jauh gile!. jalan laju je. sebab jabat ye nok tutup doh. huhu. ok. dah smapi tgkat 2. agak rmai lah org. amik no 1141. no skg, 1132. uhh!. tggu lagi. adoii. sorg sorg tuh lame jugak oh. padahal amik ic je. aku pon heran je lah. x kesah lah. tggu je. ok. 1141 dah . my turn!. haha.bagi resit, ye bagi ic baru ak. wah!. hahaha. suke nguh dapat ic baru. haha. dapat ic baru, terus kuar dari situ. penim sudaa doe. biy kat stu wat cam mah die je. banggang nak mampos!. huh. x kesah lah. lantak die lah. haha. ok. dah kuar dari pagar. abah bagi knci kete. ingt kn nk suoh wat pe. cis!. pegi amik resit ,cek , ape sume tuh dalam kete. adoii. dah lah parking jauh gile!. xpe xpe. bukn selalu pom kan. haha. ok ak pegi amik, aboh masuk dalam bank , amik nombor. uish!. dah lah panas!. tapi xpe xpe. chill saja deyh. haha. ok. dah pegi amik. jalan ke bank plk. adoii. berpeluh yang teramat doe!. masuk bank! HUH!. rmai gile!. penuh satu bank. no aku, 1227. no skg. 1213. menunggu lagi lah!. adoii. yang nieh memang lame gile. tggu tggu, ok , my turn. :)) hehe. pegi, bayar skejap je. tggu pnye lah lame gile!. haha. xpe. skali skali. :)
ishh. memalukan aje. ade ke nk wat kad bnk islam, tanye kat bsn. xke bengom tuh! aish. malu malu. hahah. xpe lah. bukan nye die kenal aku pom. chill saje ok. hahaha. :DD . ok. bsn dah sntel.
ok. bsn dah suda. destinasi seterusnye. yayasan!. haha. kat bawah tgk cam x rmai org pom. ok. naik ke tgkat 2. ya ampun!. RAMAI GILE! sumpah aku x tipu. org hop ato pagi xdi ag pom dop leh agi. nieh kan ak hop baru nok ato. adoii. jngan hrap lah. datang besok je lah. huhu. ok. tggl borang ape sume kat stu, amik borang izin, nk then terus blah. malas aku nk duk lame lame stu. SERABUT PALE TOBAK POM!. rmai ber dok oh org. beriyok!. haha. ok. yayasan separuh beres. pitis esok lah boh. hehe.
ouh. benti sejid putih jap. smyg zohor dulu lah boh. aku dop kadang . aboh je. haha.
ke bank islam plk. aiyooo. yang nieh memang gile doe! memang PENUH satu bank. nk masuk pom tersumbat je. ahha. cam bese. abah g amik no. skg no 1323. aku nyer no, 1334. huih!. jauh lagi tuh. tapi pokguard tuh kabo leh gop nok bratur pom. ceyh!. brtur pom same je rse. panjang gile!.xpe lah. brtur je. abaoh tggu no. mane thu no dah smpai , tapi barisan tuh x smpai smpai. ah hha. brtur pnye brtu. ah ahha. no aku!. 1334. alarrh. barisan yang aku brtur pom dah jadi pndek. xpe lah. tggl barisan, pegi ke kaunter 7. selesaikan nye. ok bereh boh!.bereh lake doh. kad je dop wat ag. rmai ngt org. mlas eh. mybe wat kat sane je kot. ah ahha.
ouh. keluar dari bank, ke busten. aboh nok gnting rambut. hahaha. ak x turun pom. tggu dalam keje. malas lah. s suke ke busten. huhu. x lame sgt pom tggu. kejap je. ahaha. aboh ajok g jalan. sementara nok tggu ma balik keje lah. ma balik kul 5, skg baru kul 4. ajok masuk keda tuh lah, keda nieh lah. adoii aboh nieh. bese ye mlas je. hahah. penim aku dibuat nye. adess. tgk tgk pstu kuor. haha. ye npok kfc, ajok g kfc anya. hahah. (aboh memang gile gile kan kfc!) haha, aku tgk rmai je org. mlas eh. ajok g pata batu buruk. minum air ctu doh r aboh eh. senang ket nok amik ma ekg. dekat je. haha. yeye je lah. biar pom aku mlas doh. hahaah. sapa batu buruk, ingt kan nok minum minum air bese bese je. ceyh!. kfcjugak doe! biar lah. FATHER'S DAY! ikut je lah die nok nape pom. haha..ok. ak jugak yang kene. xpe lah. skali skale. ekg dop leh doh. ke gane.hahaha.. ouh. syok dating ngan aboh. haha. ouh. shukri ismail kol lah. haha. die ad kat batu bruk jugok lah. ish. nok g jupe gane weyh. aboh ade. dop kan nok tggl aboh. haha. xpe xpe. next time aje. :). dating pnye dating, kul 5, ma balik doh, kadang aboh malas nok g amik. haha. suoh je lah ma mari kfc. huhu.. bkn nye jauh pom. dekat je lah. xpe . xcercise kali kale. ke gane. haha. ok, ma dah sampai. makan mkan. balik lah weyh. aku dah letih gile dah!. haha. ok. otw balik dah. huhu. tido dalam kete. x thu ape jadi kat tgh jalan. pedulikan lah. penat gile dah. haha. tido, tido, tido. ok.. dah sampai umah. masuk umah, menuju ke bilik, letak barang. degung!. terus ke katil. hahah. TIDO lah weyh!. haha. nok kul 8 baru bangun. bengom je . skg nieh pom ase ngtuk je. gerenti tido awal je mlm nieh. huhu.
ouh. bangun je ade msj n mskol mohd shukri ismail. gerenti die marah. sebab ak x akat n rply msj ye. huhu. aku bukan sengaja doe. tido mati. dop sedo. huk huk. ok lah. panjang ngt. nak chow doh. huhu. byebye,. nitenite all. :))

No comments:

Post a Comment