Monday, November 2, 2009

SPA

petang mase tgh blatih blakon untuk glamour raye tuh, ak dpat paggilan dari abah. ak dengor agak laen suare die. ak tnye lag bakpe. ye kabo ak dapat panggilan spa. jururawat pelatih. ak dengar dah nak nangis. ak x minat nak jadi jururawat. tapi parent ak suoh jugak jadi nurse. ak xak doe. ak tnye yah, alin , myla. alin kate ok, alin pun galak kan ak pegi. yah pun. mybe lah. tnye myla. die pun dapat jugak. tp intrview x same tarikh. grr. actly pada mule nye ak xnak pegi pun. tapi abah bersusaah payah uruskan sume nye. ak wat rilek je. yelah. benda x minat. malas lah. pos surat ke aku kat poli suoh mintak cuti. pastu cakap nak datang anta ak sapa kat poli. perrrrggghhhh!!. mmg terpakse lah ak pegi interview tuh. kawan kawan ak pun suoh pegi . ad jgak x bagi ak pegi. tapi bile ak ngadu kat along yang ak xnak along cakap " mase interview nnti jawab lebih kurang dah lah" . along pun xnak aku jadi nurse. sebab kitorang dah ad hale tuju dah. kitrg dah bersepakat untuk future. so, ak dengar cakap along lah. jawab lebih kurang je . heee. ari ahad apih mari amik aku kat poli. terus balik ganu. (balik hari ahad sebab ari sabtu tuh ad prgram) ak dapat cuti 2 hari dari pengarah. smpai time garib. esok pagi terus pegi dungun . interview kat sane. penat doe. abah cakap exam kul 9. tgk balik kul 8 lah!. apih pecut kete brape ntah. laju gile. stgh jam dah sampai. dari mane ntah. lupe. kul 8.30 dah smpai. nasib org laen baru je masuk dewan. uhuh. lepas exam kene interview. pergghh!. yang nieh paling x tahan doe. sorg stgh jam kene interview. turn ak no 11. kul 3 kot baru turn ak. ak sekejap je. sebab ak terus terang yang a x minat nurse n parent ak yang suoh ak datang. dah lah tnye soalan macam macam. mane lah aku tahu doe. sume yang kuar mesti dengan muke tension je sebab x leh nak jawab soalan yang die tnye. hahaha. ak die x tnye bnyak pun. sebab ak frankly. huhu. lepas interview kitrg terus balik kl. tido kat hotel. esok tuh baru hantar aku kat poli. ma n abah pun ikot skali. mlam tuh diorg balik ngn bas.





** actly aku rase bersalah sangat sebab buat cam tuh. parent aku harap kan yang terbaik untuk ak. tapi aku sia sia kan cam tuh je. ma , abah. maaf. erah betul betul x minat nak jadi nurse. erah nak kejar cite cite erah nak jadi chef. nak bukak restoran. along pun sokong erah. so , harap ma n abah pun sokong lah neh. :((

No comments:

Post a Comment