Saturday, December 19, 2009

1 disember 2009

seharian lepak ngn ashfan , ammar , emir , ieqa , kawan eiqa n kawan ashfan , dari trgnu., bukit payong. haha. tuh je sempat ak tnye. haha. ak kam. thu thu jelah. mane cakap banyok ngt ngn org baru kenal. kalu dh lame laen lah. jadi TALKAKTIVE plok jadi. ishh. pelik nguh lah ak nieh. kuar dalam kul 12 tgh hari sbb ashfan sesat. haha. smapi kat pelita time lunch hour. perghhhh!!. mmg r ramai gile org. . ak , ieqa kwn die mnum air aje. mereka 2 org nth knp xnk mkn. aku memang, x de selere lasom. actly hari tuh aku demam panas gile. tapi nth lah kenape aku kuar jugak ikt diorg. ishh. emir perasan ak x sihat., tapi leh cover lagi kot. huhu. pastuh tggu ashfan pegi celcom center. perghh!. lame gile. nk pengsan aku tggu . n then amar smpai kat pelita. tgu pnye tgu last kitrg pegi lepak kat klcc. fuhhh. lega skit leh rest. ak memang dah x larat gile babi dah mase tuh. nasib amar x perasan, kalu x ak dah memang kene kaw kaw lah. haha. ouh ye. actly ad sorg lagi , syam . tapi die acdnt. patah tangan kot!. hahaha. nsib x serius mane. gile r ko syam. dah nak exam kot merempit. ishh. ok. ashfan kol cakap xleh nak kuar sebab tiket parking ad ngn ieqa. ak rase nak menjerit je mase tuh. kene pegi tempat parking plk. sumpah penat sial!. tapi dah terpakse. pegi je lah. destinasi seterusnya , BB . saje jalan jalan. yelah tuh. emir dah beli baju ape sume dah bape pasang dah. haha. secod round , ak ikut ieqa. YA ALLAH , tuuuuuuuuuuuuut . kitrg duk kat mcd. kol diorg suh datang. emir , ieqa n kawan ieqa lepak kat mcd. ak , amar n shafan dah x thn. kuar lepak kedai mamak je. lagi best. haha. blablabla. 3rd round , ak ikt ashfan. ok lah skit. pegi TS plk. pusing pusing pusing. beli tuh beli nieh. bla bla bla. kul 8 kitrg gerk balik. sempat gmbar skit je. huhu.


emir , ieqa , ak , ashfan dan yang besar kat blakang tuh ammar . hahaha. x aci marah ye ammar



ammar paling cool. kadang kadang menyakit kan hati. grrr. geram je!. tapi die baik .

ouh. lepas balik tuh aku terus tido. badan aku panas gile vavi lah!. pergghh!. mlm tuh ak x leh nak tido sebab dade ak skit. baru aku ingt , ak x makan pape lagi ari tuh. so , terpakse lah ak tahan aje. xleh nak wat pape lah. kat umah org. bukan umah aku. ishhh. dah lah esok ak nak kene balik poli. perghh. sumpah dugaan betol. nasib ashfan sggp datang amik aku. thanx a lot ashfan!.

sekian saje. :))

No comments:

Post a Comment