Sunday, March 14, 2010

now

lAPaR

lapaR


lApAr

LAPAR

lapar

LaPaR

Ouh yeah. tuh ye perkataan yang berlegar legar dalam kepale otak aku skrg nieh. yeah! memang betul!. aku memang sedang betul betul lapar sekarang nieh. siyezly! dari pagi aku x makan. naik bus ( nak balik terengganu - dari shah alam ) x makan pape. sebab pagi sgt. aku xleh makan pagi actly, nnti sakit perut. mane nak pegi? so, tahan je lah. even lapar pun. dah lah perut x selesa *senggugut kot*.

pastu + ngn budak budak ! bising gile!. rase nak bagi je tapak kasut kat budak tuh. sorang rase satu. mak pun punye lah x amik peduli. x larang pun anak die buat sesuke ati . hello makcik!. tolong lah jage sket anak makcik tuh. cam x penah naik bus je. ke depan, ke belakang. pergh!. blakang saye pun ade jugak budak. reti base je. mak die boleh je jage. pergh!. memang nak mkan kasut betul lah budak tuh. kalu aku x sakit perut mybe leh tahan kot ngn perangai budak tuh. tapi mse tuh hnye tuhan saje yang tahu.

gahhhh! plus ngn luga. oh yeah. aku terbace dalam kenderaan. satu lagi aku x boleh, bace pape je dalam kenderaan even text msg skalipun. satu , dua tuh masih boleh lah tahn. bile bnyak bnyak, gerenti aku muntah. aku x nak jadi mcam dulu lagi dah. muntah sampai lembik. dalam kete plk tuh!. pergh!. mintak dijauhi. xdi memang betul betul dah nak mntah. tapi harap perut aku kosong, sebab tuh xda pape yang keluar pun. except ANGIN.
(atas lah! )





* next time jangan jadi macam nieh lagi ok. jangan nak gatal gatal bace dalam knderaan lagi!. menyusah kan je lah tahu x!






ouh. sampai tuh yah yang amik. sbb die dah ade kat bndar dah mase tuh. huhu thanx yah!. dont think so hard okey!. :)






No comments:

Post a Comment