Friday, May 14, 2010

PALAT




alah ko bising. x tahu cerita jangan duk jaja macam macam crite okey. "erah x bleh buat die camtuh" . eh hallo. tahik mu!. ( geram tahap cipan ). ko x tahu crite jngan kecoh kecoh nak wat crite yang cam bagai air tasik psis kering kontang. babi betol. ( memang marah ) . die ade mengadu ape ngn ko? meh sini, cakap ngn aku plak. kecoh bagai. dengar sebelah pihak tup tup wat cnclsion sendiri je. eeiii. please lah. die wat aku macam macam dah weyh. sampai bile nak sabar derrr?? x kan aku x boleh wat die cam tuh plak. bukan nye aku pukul ke ape ape kan die pun. x bertegur je. ko x rase ape yang aku rase. so, baik ko diam hokkay. jangan bnyak bunyi bagai. menyampah ! yang tuh pun satu. mengadu x abis. umor dah tua. berlagak cam budak budak je. eeiii. sumpah meluat lah babi, tgk ko!








nota kaki : alah. cite nieh pun tahu dari orang laen. die yang pretend. kan dah cakap. sume same. ade je cite yang aku dengar. eh pg mim alif mim pa wau sin lah ba alif ba ya. ouh. nak je aku mention name sorang sorang. ( sory. penggunaan bahasa memang saje gune kasar. saje. dah geram sngat dah ) huhu :: sakit hati :: hokkay





No comments:

Post a Comment