Wednesday, October 27, 2010

SARANG


pergh!. dah lame doe aku x hupdate blog aku nieh. dah macam macam sarang dah. kalu ikot kan banyak bende yang aku nak cerita kan. macam macam ada. kalu nak cerita sume nak 2 mggu x abis lagi nieh.

FIRST : IM SINGLE AGAIN . ( act dah lame dah ) ah . peduli lah. macam nieh lagi bagus. xde lah serabut kepale otak aku. aku pun dah memang x bole. asyik berprangsangka yang bukan bukan je tentang aku. kalu ko dah x bole ngn aku ko pegi je lah. ni tak . asyik nak tuduh aku yang bukan bukan je. ye. ko x paham keadaan aku kat sini. so. let it go!

SECOND : aku betol betol dah x tahan. aku betol betol nak cepat abis training. tapi aku sayang lah plak nak tinggal kan kawan kwan kat sini. tapi xpe. kalu ade mase aku datang lawat korang kat sini ok. especially , kak shima ! :)

kak shima : dah macam kakak aku sendiri dah. umor pun lebih kurang ngn along aku dah. sume masalah aku die tahu. die paham hati dan perasaan aku. die banyak beri galakan kan kepada aku. die bnyak beri kata kata semangat kat aku. kalu xde die aku rase memang aku dah down gile babi dah.

THIRD : ishhh . terlalu bnyak story lah. aku pun dah x thu nak cerita yang mane dulu. haa. sebelum tuh aku nak cakap. aku dah MEMECAHKAN TRADISI family. huhu. yelah. bile time raya sume ade. tapi tahun nieh aku ade time raye, UNBELIEVED . org laen pun x penah buat ape yang aku buat nieh. huhu. tapi raya haji nieh rase cam aku nak balik je. tapi x tahu lah boleh ke x. aku ingt kan nak abiskan training aku nieh awal. so boleh lah balik raya aji. aishhhh. kalu ade PH memang aku dah balik awal dah.

FOUR : yes!. yang nieh x boleh blah!. SCANDAL ngn chef. ntah pape . gosip cam tuh pun boleh ke? aku tahu kat GT tuh sedang heboh. dah tuh aku nak wat cam ne. butakan mata. pekak kan je telinga. pedulikan kata kata mereka sume.


N then skang nieh aku sedang butakan mata, pekak kan telinga. aku dah x peduli pape lagi dah. yang aku tahu aku pegi keje. balik keje. mandi. tido. then pagi keje lagi. balik keje, mandi then tido. what else i can do ?












NOTHING!



JUST WAIT AND SEE.


No comments:

Post a Comment