Tuesday, November 30, 2010

now?



ok. sekarang aku kat keramat. menghabiskan sisa sisa cuti aku kat sini je. aku hanya menantikan detik detik yang agak mengelabah , new sem ( last sem ). perghh. cuti x panjang beb. 15 nov abis prktikal. tuh pun sbb ak mntak abis awal. kalau x 19 nov baru aku abis. x beraya plak lah aku jawab nya. actly chef Raja x bagi aku cuti awal. biase lh. aku kan. kepala batu skit. ngeh ngeh ngeh. aku blah je. ah lantak. cuti aku bnyak kot burn. bodoh betul. grrr.


ok. report dah settle 24 nov hari. perghhh!. lega. setelah 4 hari bersengkam mate , tido x cukup, makan pun dilupakan, akhir nya report tuh siap jugak! ngeh ngeh ngeh


umah teha dah macam kapal pecah. maaf ye teha. huhu. aku buat keje memang macam nieh. bersepah. kalu kemas bukan eirah lah . ngeh ngeh ngeh

setelah urat kepale otak hampir putus, serabut perut berkali kali . hampir nak mengamok, macam orang gile dah. dn akhir nyaa

hehehe. REPORT AKU SUDAH SELAMAT DIJILIDKAN. tp aku x gune hard cover pun. ntah. sem aku macam macam. cam bodoh je.

tp nasib baik juggak lah x payah buat hard cover. kalu x mati lah kitrg. 4 hari untuk siap kan report. perrggghhhhhh!. cam syialll. pape pun. ALHAMDULILLAH. sume dah settle.


esok baru family nak datang. ngeh ngeh ngeh. x sabar. uhuh. rindu gile kott. dah lame x balik ni ha. balik raye ari tuh pun satu hari je. sekejap sgt sgt . duk dalam kete berjam jam. berpetak petak bontot aku. penat doee. jauhhh. esok pagi dorang datang, mesti lah petang baru smpai. anta ezah dulu. Aku? cam ne? nak ikut jugaaakkkk!. datang lah amik saya. lalalalala. :)

2 hb baru abah nak anta aku. auwww. so sweet. aku pegi daftar ngn family. even last sem. hahahahahha. bukan salah aku. dorang yang nak anta aku . aku dah suoh anta awal, nak daftar sendiri. xpenah kot daftar sendiri. sume family je. malu betoll. adoiii. dh tuh nak wat cam ne. dorang nak anta 2 hb jugak. terima je lah. lalalalala.


*jangan jelesssss... ngeh ngeh ngeh



No comments:

Post a Comment