Monday, December 6, 2010

welcome AGAIN



WELCOME SABAK BERNAM

AGAIN? shit.! i hate this place actly. huhu. yelah. cuba korg search kat google. tgk tempat nih cam ne. hulu kott. transpot dah lah susah gile. fasiliti memang x payah cakap lah. line plak? perghhhh!. macam gampang je. x payah tanye lah line ape. line maxis , line brdband same je. tapi celcom more better kot. x banyak sgt prob dari mxis. huhu . digi x thu. x pernah guna plak. tp tgk mcam ok je kot. lalalalala . ;p

sem nieh aku duk umah sewa. last minit decided. memang pergghh lah. nasib ok je sume. dekat pun dekat ngn poli ni ha. jalan kaki je. x yah bawak transpot pun. nak makan pun senang. kedai makan depan umah je haa. kedai nieh pun ok je. lepak lepak pun best. siap ade wifi lagi nyahhh. haha. tapi agak tkut. umah baru. balakang, kiri hutan plak. depan umah tali air + semak samun. adoyaiiii. agak takut jugak lahhh. kalu malam malam tuh x yah cakap lah. macam macam bunyi haa. dah lah suke tido lewat. pastu mula lah mengelabah bagai. huhu. sendiri tanggung lah kan. tapi cndition umah nieh ok je. toilet , bilik ape sume ok . tp xde pape. just sediakan tilan je. dah lah sewa mahal. xpe lah. sume nye " KAYA KAYA " kan. hahaha. macam bodoh je statement diorg,

esok dah strt clas. tapi macam banggang plak. cancel clas. kalu aku thu aku dah balik kl dah. yelah. 5 hari kot cuti. selase cuti. nak buat ape je. bosan lah weyhhhhh!. xpe. sabar je lah eirah. nieh kan dah sem last. ade 6 subject je. clas pun x banyak . ngeh ngeh ngeh. tapi agak susah lahhh. aku kene score OR n FO. harap hrap boleh lah. pointer kekal lagi yea!. kalau buleh dekan je terus haaa. huhu.

ok lah. aku rasa dah bosan lah plak cite pasal poli sabak bernam ni ha. macam same je. xde pape. haaa. tapi rule hostel dah macam gampang dah skg. macam macam dengar haa. ah lantak lah. ade aku kisah? bukan masalah aku pun. muahahahhaha.




*rindu akak ngn adik lah. weyh korung!. bile nak pegi lepak umah akak niehh. sejak datang sini x pernah kot pegi umah akak. jom lah besok. rndu adik. nak tgk perut akak. ngeh ngeh ngeh. ;p








No comments:

Post a Comment