Monday, July 18, 2011

Over And Over Again


ok fine . keadaan yang aku rase macam awal awal praktikal kat afamosa melake dulu datang kembali menyerang aku . perghhhh . pergghhh again . siyesly , aku tak tahu nak buat ape bile keadaan sebegini menyerang kembali . aishhh .

kalau kat afamosa dulu takpe lahh , bile berlaku keadaan sebegini , aku boleh duduk luar , lepak lepak , cakap cakap , bersosial tenang kan fikiran dan lupekan semua masalah masalah yang ade .

tapi kat sini , ape aku boleh buat ? berkurung dalam bilik ? lagi lah membuatkan aku menjadi gile . duk luar ? betol betol tepi jalan raye besar , bosan . lepak ? nak lepak ngn sape je .xde orang . cakap ? pun same . xde orang . bersosial ? ntah dgn sape lah aku nk bersosial ni haa.

siyesly , kat terengganu nieh aku macam xde kawan yang boleh diajak lepak lepak . sama ada aku tak nak or memang xde , tu pun aku tak pasti . haha


ntah . aku masih lagi tak faham dan pasti akan dengan permainan yang di "open" oleh beliau . takpe lah . mmg nasib aku macam nieh . memang patut pun . kannnn ? tak gituhhhhh ?

ishhh . ape aku nak buat sekarang niehh . aku rase macam dah nak gile je . bermain dengan perasaan sorang diri . arghhhh ! gile gilee



* siyesly . aku tak thu nak buat ape sekaarang niehh . aishhh . asihh .


No comments:

Post a Comment