Tuesday, October 11, 2011

Hantu


ade , tapi macam takde
macam haram jadah jee

ok . mengadu pada diri sendiri jelah
tadi tangan terkepit dengan chiller
tahan nak nangis
tapi lame lame macam sakit sangat , berdenyut denyut
akhirnya tumpas
sob sobbb :(
lame lame bengkak + biru atau dipanggil lebam

tadi jumpe customer yang annoying gile !
dua kali hati dan jiwa di sentap .
first , boleh tahan lagi
then kali kedua jumpe lagi
akhirnya tumpas lagi
sob sobb :(

hari nieh aku hanya mendiam kan diri
tidak banyak bercakap
aku buat kerja aku , kau buat kerja kau
sehingga lah balik
aku dengan kerja aku yang kerja ape ntah
kau dengan kerja kau yang berlambak lambak
ntah ape yang berlambak lambak aku pun tak tahu

ok . lebih baik tido daripada menunggu
menunggu seperti air pantai surut
memang sia sia jelah kann

ok dah
sebelum aku lahar lebih banyak
lebih baik diri berundur dahulu

byebye
selamat malam hantu hantu semua

No comments:

Post a Comment