Thursday, June 14, 2012

Unknown


hey peeps ! . dah lame tak menjengah kat sini kan . yelahhh . sejak bercuti nieh dah tak de mase lagi dahh . maklum lahhh . orang tengah bahagiaaa . eh cop . xnak gune perkataan bahagia lah . orang tengah bahagia busyyy . aah . ye lahhh . busy lah sangattt . busy dengan ape pun aku tak thu .

hik hik hikk . sebenarnye aku tengah tak sedap hati . dengan perasaan yang tidak tenteram , fikiran kucar kacir . ntah lahhh . banyak fikir kot . fikir ape ? biar jelah aku dengan ape yang bermain dalam fikiran ku ini sendirian . ececeeeyyyhhhh .

buat mase sekarang aku rase seperti nak fokus kerja je , deactive facebook and off henfon . maybe sume nieh akan membuatkan aku merasa lebih lege kot . *Sighhhhhh . aku punn tak thu macam mane . banyak sangat pikirkan pasal orang lain hingga kan tiada mase untuk memikirkan tentang diri sendiri .



No comments:

Post a Comment