Thursday, March 3, 2011

everything still fresh in my memory .

kenape lah dorang nak touch touch life aku lagi haa. dah dah lahh. kan aku dah tak amik tahu pape pun pasal life korang kan . yang korang sibuk sibuk nak amik tahu life aku kenape haaa !

ok . sory . dari awal . pas clas FO xdi ade lah suare suare yang cakap PA kitrg , madam siti nak jumpa . ah . agak berbunga hati . yelah . dah lame kot tak buat perjumpaan dengan "mak" kitrg ( tangan didade mata ke atas ) . umph !. bunga layu kembali . aku langsung tak suke ngn perjumpaan xdi !. grrr. luahan hati konon. aku tahu . mesti ade yang mengadu punye .

ah ngko. ! jangan harap aku akan maaf kan korang hokkay !. aku akan ingat SETIAP TITISAN AIR MATA yang JATUH kat pipi aku nieh . serius. dalam kepale aku masih segar dan masih ingt sebijik sebijik ape yang korang buat kat aku ! . semua nya masih segar . macam baru semalam bende semua tuh berlaku even dah lame . aku tetap x boleh lupakan kan dan NEVER !

ko tak payah lah nak menagih simpati nangis nangis bagai depan sume orang . aku tak cair lah dengan orang macam ko tuh. ko hingat aku heran !. ah . madam pun same je. duk jeling jeling aku pehal . nak touch touch name aku plak haa . ok fine . masih ade rase hormat . haa yang belakang aku pun , ade suare suare sumbang duk suoh aku pegi mintak maaf. ko nak makan penumbuk aku ke haa ? .

hello korang sume . kalu tak tahu cerita jangan duk sibuk sibuk . suke hati aku lah nak kawan ngn dorang ke tak . korang sibuk pehal . korang sara aku ke ?? bagi aku makan minum pakai ? xde pun kan . mak bapak aku yang buat sume tuh untuk aku ! . ahh . x perlu . mak bapak aku pun tahu akan hal ni . kalu boleh satu family aku nak jumpe dorang. nasib baik aku masih berhati perut je lah weyh . klu x dah mati dah korg tuh haa .

ko x payah nak terhegeh hegeh nak mintak simpati bagai haa . menyampah doe. menipu sume ko tuh haa !. air mate palsu . cis ! meluat gile aku haa !. ap yang kau buat kan roomate aku dulu pun masih aku x leh lupe, even xde kene mengene ngn aku, aku tetap terasa !. then , masuk prktikal , aku nk lupakan sume, aku maafkan ko. second chance kate org . ok fine. terima ko.

tapi lame lame belang ko dh nampak . sory ah derr . bnyak suare suare sumbang berkata pasal korang . korek punye korek . perghhhh !. aku tahu sume ape yang telah korang jaje tentang kitrang . korg ckp kite gaduh mase kat poli lagi kan. ok fine. aku buat ia jadi reality . lets do it what r u said . ko sendiri yg ckp cm tuh kan . kata kata nieh kuar dari mulut ko sendiri kan . so ?

yang nieh satu hal . bodoh sume !. gerram !. orang laen yang makan lade , orang laen plak yang terasa pedasnye . pehal beb . aku x cakap kat ko pun kan. eeeei !. puemak betol !

ahhh . aku x takut nak post bende nieh . kakak aku pun dah tahu akan sume hal nieh . sume yang prktikal kat afamosa pun thu hal nie doeh !. kalu bukan sebab kau , aku x telan panadol bnyak bnyak . xkan jatuh air mata aku . kau cakap kau x buat pape kan . eh hello pompuan !. saksi rmai kot. ko menjaje cite kat sape ? ko hingat lah balik. ko nak aku heret orang tuh skali ke ha ? kat umah , sape je yang suke korang ? umph !. sume tak amik peduli ngn hidup korang lah beb . so korg x payah lah nak terhegeh hegeh mintak simpati nak suoh orang kawan ngn ko balik . i treat u the way u treat me !. ko jangan hingat semudah 123 , abc je aku buleh lupekan sume yang berlaku kat afmosa . TAK KAN !!!

dan orang laen . jgn nak pakse pakse aku suoh kawan ngn sape yang aku x nak kawan . korang tak rase ape yang aku rase . aku yang menanggung sume hokkay ! sume same je . nampak muke sekor sekor cam ne haa xdi .




* maaf . aku memang pendendam . aku dh maaf kan ko , ko buat lagi . no third chance hokkay ! . and remember this ! aku tak kacau life korang , korang jangan nak kacau life aku bitch !! . mase hal tuh jadi pun aku call eiqa roomate aku jugak .so , mybe die paham even skit pun . dan korang sume, aku x pakse korang kawan ngn die , tuh hak korang . tapi korang jangan pakse aku kawan ngn dorang . pegi mampus lah !







No comments:

Post a Comment