Wednesday, March 23, 2011

surrender .

hokkay . bile jadi macam nieh baru aku sedar yang aku memerlukan nya . Ouh Damn Shit !! . i cant stand for this anymore . grrr . i cant sleep . what should i do now ? esok final exam tamadun plak haa . aishhh .

ko nak ape sebenar nye ? please frankly with me . urgh ! kau dah laen kawan . dan aku pun tak tahu ape dalam kepale otak kau sekarang . tell me truly . honest to me . its okay . aku akan menerima semua nya dengan hati terbuka . tempat mengadu please .

hidung mengalirkan cecair yang tidak henti henti . seluruh muka gatal gatal , mata , hidung sume menjadi mangsa keadaan . urghh ! kalu aku telan ubat ni haa cnfirm cnfirm bekejar ke hspital nnti ni haa . tuh pun kalu sempat . jauh plak . -.-" yelahh . makan durian pulak xdi . adoiiii . kalu ikot kan hati aku telan je nnti ni haa .


* dah tak larat . hey . enough ! ape yang kau mencaruk syaitoooonn !


No comments:

Post a Comment