Wednesday, June 29, 2011

pitam


ok . hari ni kan israk mikraj , so aku amik keputusan untuk berpuasa pada hari nieh . besar maknenye kalau puase hari nieh . then pegi keje macam biase , just agk awl sedikt dari kebiasaannye .

hadoii . satu hari buat kerja tanpa henti , tanpa rehat . orang rehat pun aku buat keje je . yelahh . org rehat pegi makan lahh . dh tuh , ak kan pose . so , aku duk je lah dalam bilik deco tuh siapkan keje aku . huhu .

kerja punye kerja , akhrnya siaplahh kerja kerja aku sume . then petang tuh ade briefing ngn bos , puan dan semua pekerja . ngh syok syok bos duk membebel , aku pun macam lalooookkkkk je . makin lame makin berdenggung telinge aku ni haa . bos cakap pun aku tak dngar pape , then tgn aku bergerak ngn gitahu akma yang aku rase macam nak pitam lah .

tapi sayang , belom sempat tngan aku menyentuh akma, dan mulut aku bersuara, gedebushhh ! semua dah jadi gelap gelita . huhu . sedar sedar aku dah berada di dapam bilik semayang . adoii . agak malu ye di situ . aku rase oksigen x sampai kat otak . sebab tuh boleh pengsan kot .

then pas bangun je dari pengsang tuh , boleh plak aku bawak moto balik , actly , masih pening . tapi aku tawakal je lahh . kalu jadi pape, sume nye kerana kemahuan Dia . tapi Alhamdulillah , smpai umah dengan selamat even bawak moto agak terhuyung hayang :(

tapi aku tak tahu lah yang puase aku tuh dah terbatal ke blom , aku tetap teruskan smpai lah azan maghrib berkumandang .

ok lah . nak sambung tido dulu . huhu . nite nite sume .


No comments:

Post a Comment