Saturday, June 18, 2011

Working .


ok . sekarang dah masuk seminggu aku kerja . first day . mmg aku liat gile nak bngun pagi ! . yelahh . dah biase bngun tengah hari . mane lah tak liat . dah lah malas je nak pegi . lutut macam terasa melekat je kat umah . haha . second day ? ermm . masih lagi dalam mood malas . yelah . jauh gile kott. mane lah tak malas . thrd day ? more better . huhu

dalam masa seminggu aku kat tmpat kerja baru tuh , macam macam dah aku belajar . tapi masih lagi dalam proses pembelajaran , masih mencari ilmu sebanyak yang bolehh . dah sekarang aku dah selesa ( tipu . sedikit ade lagi ) sangat sangat . huhu

ouh . pasal aku kerja nieh aku takde cakap tak sesape pun . huk huk . mlas lah aku nak bising bising . kalau cakap je pasal kerja , mesti aku melencong ke lain , takpun senyap je . haha . bukan ape . takut aku tak sempat sebulan je pun , berhenti . nanti cakap ape pulak kann . ( ok . sekarang aku dah umum kan , so , dah boleh bercakap pasal kerja ) HAHA . poyo je ;p

ok . pasal tmpat kerja aku buleh tahan lahh . staf staf kat situ pun okey je . oh lupe nak cakap . aku kerja kat sini haa sekarang ziq bakery . hik hik hikk . dan aku telah ditempatkan di bahagian Decoration . fuyoh ! . bnyak ilmu wooo dapat . huhu . nanti dah pandai buat , buat kek continental , cream bagai , bile dah pandai , maybe aku akan berpindah ke outlet di gong badak . dekat skit . sekarang kat kilang , chendering . fuyohh . x tahan lah . jauh sangat . aishhh . kadang kadang balik malam .

k lah . sini je . esok keje weyh. dah lewat . nk pegi tido dulu . huk huk . ok byebye sume . selamat malam ! :D


No comments:

Post a Comment