Saturday, May 21, 2011

Good Bye

ok . result pun dah lame kuar , so then dah smpai mase nye aku ucapkan selamat tinggal kat semua . aku pun tak tahu lagi ntah bile aku akan menjejaki kaki ke sane lagi . huk huk huk . selamat tinggal , sungai air lang , sungai air tawar , sabak bernam , sungai besar . selamat tinggal bus sabak bernam , selamat tinggal kuala lumpur, selamat tinggal shah alam . selamat tinggan Berjaya Times Square , selamat tinggal Midvalley , selamat tinggal The Curve , selamat tinggal The Mines , selamat tinggal Pavillion , selamat tinggal Bukit Bintang , selamat tinggal monorail , KTM , putra lrt , star lrt . selamat tinggal hentian stesen damai , selamat tinggal masjid jamek , selamat tinggal sungai besi , selamat tinggal ampang , keramat , bukit jalil , selamat tinggal ampang park selamat tinggal bandar tun razak , selamat tinggal chow kit , selamat tinggal jalan masjid india , jalan TAR . hik hik . dah lah . melampau dah . ;p

dan nampak nye, bus sani akan kehilangan seorang pelanggan yang setia . hik hik hik . honestly , aku xpernah naik bus laen selain sani hokkay . ntah knp . selesa kot . lalalala :)

dan x ketinggalan jugak kat housemate aku , eiqa, baini , teha , wani , angah , meru n shahrie aida . selamat tinggal korang . selamat tinggal ashfan , amar , icam , emir, syahmi huzaifa, afifi rosli , bla bla bla . dah . penat lah kalu duk sebut name sorang sorang . senang satu clas lahh . clas SHK 1B , SHK 2B , SHK 4B . huhu . ade jodoh dan rezeki bersua lah lagi . ngeeee ~

result aku ? ouh lupe. alhamdulillah syukur , no repeater . ngeh ngeh ngeh . even turun skit dari sem sebelum nye tapi aku masih lagi bersyukur kerana masih lagi di pointer 3 . hik hik hik . alaaaa . jadi lahh . sem nieh pun bukan nye aku stdy sgt pun . dah nak exam pun masih lagi boleh duk bersosial bagai . terima jelah dgn hati terbuka . hehehe .



: weyh korang . aku nak mintak ampun dah maaf dari hujung kaki smpai ke hujung rambut kalu aku ade buat salah dan silap okeyh ? halal kan semuanye yang terlebih yang terkurang eh . ok then . bye bye all of u ! peace :)


No comments:

Post a Comment