Saturday, December 31, 2011

hi JOHOR . byebye TERENGGANU . BOOOOO !


hye peeps ! . dah lame aku tak mengadu kann . huhu . sekarang dah sudah nak cari mase . ouh ye . say HI to JOHOR and BYEBYE TERENGGANU . *booooo ! dah 3 mggu kot , aku kat johor nieh . cuba sedaya upaya supaya hati dapat menerima keadaan di sini . tapi sampai sekarang sayuuu je , masih lagi tidak dapat menerima dengan sume ini . aku nak kawan kawan aku balik . aku tak kisah hidup susah selagi adenye kawan kawan aku sume . aku terasa keseorangan sangat sangat . aku terasa lemah berada disini . ape aku nak buat sekarang . kadang kadang aku terpikir , nak je benti , tapi bile pikir dalam dalam dengan sedikit kate kate semangan dari kawan kawan , takpe lahh . setahun je beb . setahunnn je . bukan lame . cube pikir , kenape orang lain boleh , tapi aku tak boleh . yelah tuhh . same pulakk kan diri masing masing . *pfffftttt .

sepanjang berada disni ? ermmmm . ok . hari ketiga berada disini , aku dah dapat demam panas . shit ! makin lame makin better , tapi badan masih lagi lemah dah panas . tapi lepas beberape hari , demam panas menyerang lagi . ok . mase nieh aku betol betol tidak berdaya lagi . pernah aku abiskan mase satu hari aku begitu saje . aku tak pernah begitu . pas balik clas kul 4 , tido , then bangun nye esok pagi . haihhh . ini betul betul mengejutkan hati aku .

suasana katt sini jauh berbeza dengan sebellum nieh . yelahh . name pun dah lain lain . mesti lah tak same . tapi buat mase sekarang , aku tetap mengatakan yang kat sini TAK BEST ! . ape kejadah nye aku kat sini . betol betol x suke . ergh !

Ya Allah . aku mohon , cepat lah mase berlalu . esok dah masuk tahun baru , dah menggunakan kalendar yang baru . ok . masih ade 20 hari untuk aku berada disini , 2 mggu lebih . 2 kali jumaat je . then pastu balikkkkkkkk ! horeeeee ! bile pikirkan balik , hati berbunge bunge je . tapi bile pikirkan hari , pfffttt . lambat nyeee . cepat lah 20 hari . eh . tolak cuti 4 hari , 16 hari . ok . clas 2 mggu . cepat lahhh clas 2 mggu . nak balikkkk ! duk sini asyik sedih je . bodoh ! manje betoll .

ok . sekarang aku sorang sorang dalam bilik , sume orang dah kuar . ermm . untung lah ade member kat sini kann . bukan macam aku . sorang sorang . ecececeyyy . eirah kene kuat ! ingat kate kate semangat dari kawan kawan sume !

oh Tuhan . tolong aku . buang semua perasaan perasaan yang tak best dalam sanubari aku sekarang . benarkan aku belajar dengan hati dan perasaan yang selesa dan terbuka terima segala galanya . berikan lah aku kekuatan . tolong aku Tuhan . aku mohon , permudahkanlah segala hal dan urusan aku .


No comments:

Post a Comment