Saturday, December 31, 2011

Stuck



ok . hari nieh aku betul betul terasa kepale otak aku stuck gile babi . aku tak suke disini ! . hari nieh asyik menangis je . aku pun tak tahu kenape. hari nieh begitu senang je air mate mengalir . laju pulak tuhh duk mencurah .


seriously , aku begitu terasa sekali akan kehilangan semua orang yang aku sayang dalam kehidupan aku nieh . heyyy . mane semua orang haa ? bai , teha , wani , shery , angah n eiqa . aku perlukan korang sume . aku macam lemah je tanpe korang . hari hari mesti duk pikir kan korang je . kalu ikutkan gile aku , tiap tiap mggu aku turun melake , tak pun kl . kalu ikotkan gila aku lah . tapi nasib baik aku belom nak berape gile lagi ,

beb . ingat tak ? tahun lepas kite sambut new year same same kan . best . time nieh je sume ade . tapi eiqa xde . die sibuk dengan emir die . takpe lah .


nieh time kat Time Square . shoping sakan . jalan sane . jalan sane .

nieh time teha nak beli fon baru . lame usha . skali terusha ngn abang fon tuh pulak . haha


nieh time kite jalan jalan ,masuk semua kedai kan. hahah . kesian sofia duk ikot je . huhu .


semua nya saya rase baru je mggu lepas kite kuar macam nieh . tup tup dah nak masuk tahun lain dah . kan best kalu tahu nieh kite together gather lagi kann .

ermmm . ok lah . saya terasa amat penat sekalu hari ni . even tak buat ape ape . tak thu . maybe penat otak agak nye . banyak berfikir . hari nieh tak makan pape , tak minum pape . tapi banyak gune tenage . sekarang badan sangat lemah . saya sudah tidak berdaya lagi . lebih baik makan ubat then tido . hidup di dunia lain plak .

ok then . byebye . beberape jam lagi tahun baru . next entry jelah . dada .

No comments:

Post a Comment