Sunday, January 15, 2012

7 January 2012


malam nieh aku duk umah ida . makan kat luar , kuey teaw kungfu . order kul 9 , kul 12 baru smpai. phewwww. lupe nak tulis order rupenye . aku dah kebulur dah . smpai dah gstrik perut aku sakit . masuk angin . gerammmmmm jeee .


aku rase macam gergasi bile duk sebelah ida . baru sedar , besar nye aku =="

aku suke gambar nieh even blur blur . blur itu seni . *erkkkk

nieh separuh dari yang amik serta . gmie , syuk , eirah , angah , ida , nisa and eiyfa . abe amer hok amik gambar . yang separuh sume dah cabut lari takut . haha


selamat hari tua untuk IDA . may Allah bless u always. huhu . dah lame tak sambut dengan tepung dan telur . ermm . nasib baik bukan aku wat buat . kalu aku buat , memang dah tak hilang punye lah bau bau sume nieh . ida , nasib baik . huhu .


ok . sape next ? :)

No comments:

Post a Comment