Sunday, January 15, 2012

Sweet Stalker


bile aku stalker kau punye **** , siyesly , berbagai bagai perasaan yang timbul . bermacam macam dalam fikiran aku bermain main . ape sebenarnye dalam hati kau . ape sebenar nya dalam fikiran kau . aku tak boleh nak bace tentang kau . tak tahu , kau pernah bercakap tentang aku atau tak . tak tahu pernah berceloteh tentang aku atau tak . tak tahu kau pernah berfikir pasal aku atau tak . mase mase silam die bermain dalam fikiran kehidupan aku . ape kau nak die balik ke ? ok . aku takut sangat kalau semua ini benar benar belaku . mane aku nak pegi lepas nieh kalu semua nieh betul betul berlaku dalam kehidupan aku ? siape lagi yang boleh aku percaya atas muka bumi bima sakti nieh ?


*ok cukup . dah terlalu jauh andaian yang aku cipta . please be nice with me .

No comments:

Post a Comment