Thursday, February 23, 2012

kehidupan


tetibe aku rase macam nak kembali ke zaman dulu dulu je .
zaman yang aku tidak mengenali sesiape pun.
zaman yang masih lagi tidak mengenali erti kehidupan .
zaman yang tidak tahu ape itu kasih sayang .
zaman yang tidak perlu memikirkan tentang kehidupan yang menyeramkan dan menakutkan ini .

kan kalu lah dulu aku xde myspace , mesti aku tak kenal ramai orang kan .
kan dulu kalau aku tak buat yahoo messenger , mesti xde aku kenal manusia sangat kan .
kan dulu aku tak tahu internet tuh ape mesti aku tak macam ni sekarang kan
kan dulu kalau aku tak tahu nak gune internet macam mana , dah tak kan jadi cam ni kann .

aishhh .
sumenye berpunce dari mase silam aku sendiri

kehidupan ,
tak kan pernah lari sedetik pun dari kite .

ingat !
semua masalah yang berlaku mesti ade punca dan sebab nya .


*aku rase dah makin gemuk dah sekarang . *pffttt =="

No comments:

Post a Comment