Monday, April 2, 2012

Mohon Bertabah


semalam dah g klinik untuk kali kedua . niat di hati nak cabut gigi. tapi bile masuk dalam bilik , tup tup cakap tak boleh nak cabut . sebab masih lagi bengkak . kene tangguh lagi . kalu nak try test cabut boleh , memang sakit lah beb . tak sanggup aku nak menerima .

then die buang bekas tampalan aku yang dulu . die cakap mybe sebab tampalan tuh kot , bengkak lambat surut . eerghhh .. doctor buang tampalan aku tuh pun ngiluuu je aku rase . ngeri bebb . ni kan nak cabut .

ok . sampai sekarang aku masih menanggung kesakitan secara berseorangan . sedih yang teramat sangat :'( . *sila jangan bersedih . mohon bertabah* . kene makan ubat lagi . lame lame abis rosak organ , ginjal , hati , paru paru niehhh .

sekarang rase yang amat tidak selesa hokkay . gigi berlubang smpai boleh masuk kan sebijik manik bersaiz besar . seksa nak makan woo . biase makan amik mase a few minutes . skrang dah nak masuk satu jam makan .. berhati hati . takut punye pasal , takut makanan masuk dalam lubang gigi tuh . separuh gigi kat belakang dah xde . lepas buang tampalan , gigi jadi tajam . dan lidah asyik bergesel gesel je kat situ . sakit hokkay .

eh sudah lah . terasa malas pulak nak mengadu .

ok then . byebye

No comments:

Post a Comment