Thursday, February 18, 2010

merpati dua sejoli



eeii. meluat betul aku tengok pasangan merpati dua sejoli nieh. eeeiii. lebih dari pasangan yang dah kawin. manje manje , dating dating , makan makan , kuar kuar . eeiii!. ntah pape. x bole aku tgk. menyampah tahap gaban!. HELLO!. bukan aku sorang je okeyh. ramai kot. dalam clas tuh dah bnyak cerita dah. aku mlas lah nak amik port nieh. tapi tahu lah jugak cerita merpati nieh.

for information u all, die x kapel pun okeyh. kalu kapel aku x kisah lah. aku pun mlas nak amik peduli. so, suke hati mak bapak tiri laki mak die lah nak wat ape pun. ntah. aku pun x thu. die cakap kawan baik. tapi siap bertukat tukar fon n num fon lagi. perghh!. baik lah sangat.

hello perempuan. ko punye balak dah campak kat mane dah? bukan ke ko bukan maen sayang gile gile tahap transformer dah sayang ko tuh kat balak ko. yang ko pegi mengatal ngn jantan laen tuh pehal? isshhh. x paham lah ngn manusia nieh.

oh ye. xdi kan. pas abis clas, otw nak g cafe, mase kat anjung persona kan, aku dah terlepas cakap * saje je wat gempak. oooppps!. sory u. saye sengaje mengeluarkan kate kate pedih itu. huh. like i caree. peduli ape ak. ak dah lame kot tahan sabar ngn ko wahai si kambing jantan!. GERAM gile je ngn ko xdi!. aku x boleh ah cakap ngn tunggul nieh. alah. dah orang tanye. jawab lah babbb!. eeei. aku memang pantang aku cakap, orang buat bodo je. ape lagi. lepas je lah. padan muke ! gempak kot xdi even sekejap je. haha.

eh hello u guys!. ramai kot x puas hati ngn kambing jantan tuh. asyik berkepit , mengatal ngn perempuan je. pergh!. cam cibai doeh!. alah. lelaki lelaki dalam kelas pun maen cakap lepas je ngn ko kan. x terase kan. so, kalu aku cakap lepas ngn ko pun ko x terase jugak kan. kan KAMBING JANTAN?. ouh . ye ke? tenkiu. :) 0rang terengganu cakap ; wat bijokkkk je lebih!


*eleyh. sume nak same same. x paham aku. even nak buat praktikal pun same same. eii. kdang kadang rase cam perempuan tuh amik kesempatan pun ade jugak. huh. WHATEVER LAH. everybody not perfect.




No comments:

Post a Comment