Saturday, February 27, 2010

sukehatimakbapaktirilakimakngkojeeh?



hello wonderpets , for your information, aku dah buang ko dari senarai kawan kawan aku . wth? sendiri mau ingt lah babb kenape.

wtf! first, siape yang mule dulu ? siape yang cari masalah dulu? siape yang timbulkan masalah dulu? siape yang cari pasal dulu? siape yang tetibe je ? oh gosh!. ko nie kan, mengelabah je lebih!.

second, tiket. erk!. sumpah aku panas gile ngn ko mase tuh. alah. pas dapat balak ko, ko lepas tangan kat aku cam tuh je eh? aish!. memang bengang gile ah ngn ko!. terkial kial aku mase tuh. nasib ade kawan, ok sket. wht hapen? ouh, actly, aku x beli pun tiket untuk ko. aku saje je reka cite. ah lantak. dah lah ko lepas tangan cam tuh je kat aku. pastu bile kol ko, nak tnye sal tiket, x reti nak akat. babi betol!. * ayat kak da * . pahtu aku kol balak ko, ehhhhh, boleh plk ko maen maen? ok fine. stop!. nak tiket cari sendiri. mammp! tiket balik ko pun malam karang kan. so boleh je ko cari sendiri.

third , bla bla bla

fourth, gosh!. mlas lah nak cite. banyak sngat dah aku makan hati ngn ko.

pukkkk eeiii makkkk lu! time senang ko tinggal kan aku cam tuh je eh. time susah baru ko terhegeh hegeh cari aku eh ? time ko takut, sape yang teman kan ko, time ko nak turun cafe, sape yang teman kan ko, time ade pape, sape yang ko cri? eh waklu!. baru aku sedar, ko gune kan aku je untuk kepentingan ko. dan aku pun cam org bodoh. ikut je bontot ko tuh. pfftt! . jangan ingt aku nak layan ko lagi dah. sory ahh.

eh eh? ko sape ah ? eh sory ah, ak dah x kenal lah ko nie siape. eh? kite penah kenal ke? ape ? kawan? eh? penah ke kite berkawan? issshhh. aku lupe lah weyh. kawan aku yang mane eh? eh eh. otak aku dh fix nak pkir sape ko.

thanx kawan kawan. time aku down, korang sume yang up kan aku balik. korang yang bagi kate kate semangat , korang yang beri kate kate nasihat, korang yang menjadi kan aku kuat. yeah!




sayang korang sume. mule tgk cam hampeh je korang. tapi bile dah lame lame kawan, korang best!. korang bukan jenis yang pentingkan diri sendir, korang saling bantu menbantu each other. charloh bayteh! ahha



**kawan lain pun best jugak!. :)





No comments:

Post a Comment