Friday, April 29, 2011

Dear My Lover


im sorry for the all that stupid thing happen to us ! . im really really really really really and thousand really sorry deep inside from my heart !

aku tak tahu akan hal sebenar nye . masing masing punye akal fikiran masing masing . dan masing masing membuat kenyataan masing masing . bukak blog masing masing , tapi drama bercanggah sama sekali . mane pangkal , mane hujung , mana selatan , mana barat . mana dasar , mana permukaan nya . aku pun tak tahu dari mane permulaan nye . dan sampai sekarang aku masih lagi tak dapat nak menerima perbuatan korang .

kenape kenape kenape dan beribu ribu kali kenape ! kenape korang x heret kitorang dan talking . everything boleh selesai kalau korang heret kami , bercakap dengan kitorang . please . im begging to all my lover , please please please please n thousand please , tegur aku kalu aku ade buat salah dan silap . TALK TO ME ! but nicely . bukannya aku cakap sume buat bodo je . that why kitorang asing kan diri dari korang sume . siyesly , kitrg x thu kenape dengan korang sume , kenape korang buat kan kitorang rase nak asing kan diri dari korang .

masing masing laen hati dan perasaan , masing masing mempunyai jiwa masing masing . dan masing masing buat keputusan masing masing . dan ade yang mempunyai jiwa lembut dan bagaimana pula dengan jiwa yang tersangat keras ? masing masing bercakap dengan jiwa masing masing , "ouh , maybe die marah kan aku" dan lain jiwa " ouh, aku sakit hati dgn die , aku xnak tegur dan aku xnak cakap dengan die!" . jiwa lain pulak maybe berkate " ape sume nieh ? xpe lah lahh . dah nak abis sem" . haa ye ! memang betul nak abis exam . tapi smpai bile kite nak macam nieh . ye memang betul . masing masing akan bawa haluan masing masing . tapi sampai bile .

hey hello , terlalu banyak kenangan kita bersama , suka , duka , pahit , manis kita bersama ,siyesly , memang terlalu bnyak kenangan yang perlu dilupakan . tapi aku x nak ! aku akan abdikan setiap kenangan itu dengan cara aku sendiri . bagaimana dengan korang ? xkan semudah itu je korang nak sume nye dilupakan ? ape yang akan korang abadikan , ape yang akan korang ingt lagi jika korang buang semua kenangan itu dari hidup korang ? semua kenangan akan di bawa oleh arus semasa yang masih lagi tidak jelas kemane arah tuju nye . am i right ?

ye . masing masing punye kehidupan yang hendak diuruskan . normal lahh kalu ade perkara yang menyakit kan hati . dan korang jangan tak tahu , aku juga ade perkara yang menyakit kan hati kerana korang sumea , tapi xpe lahh . aku percaya akan HUKUM KARMA . dan aku tak kisah kerana semu nya akan merasai perasaan ini . tak perlu risau , bukan kau saje yang akan merasainye , semua orang pernah merasai antara satu sama laen . sakit hati ? lame mane sngat kau boleh simpan , bila kau dah bergembira , sume nye akan hilang , dan kau cume perlu menunggu hukum karma saje .

dan jangan lah korang sume risau akan future . sume nye dah di'tulis' oleh Allah S.W.T . korang sume perlu meneruskan kehidupan ini dengan sempurna aje . dan ingat kan . aku tak kan memutuskan hubungan yang dah seakrab seperti adik beradik ini dengan semudah itu . bukan senang nak menjalinkan hubungan , dan tersangat lah mudah nak memutuskan sesuatu hubungan itu , tapi , sakitnye akan terus menyeksa . parut x kan hilang .

aku menaip nieh bukan lah semata mata nak memecah belah kan kita , bukan lah nak menunding jari siapa yang salah . aku menaip ini adalh untuk kita selami diri kkita sendiri , bukan semua kite lakukan selama ini betul . dah aku pun bukan buat semua nye betul , maybe ade kesalahan yang aku lakukan tanpa disedari .


buke lah pintu hati kau , tanya diri sendiri , adakah kau betul semua sehingga jari jari kau terangkat angkat menunding nak menyalahkan orang lain ? tanye lah jauh dari sudut hati dan perasaan kau .

am i right guys ?

and SO SORRY again . all of this is really from deep inside in my heart .


No comments:

Post a Comment