Thursday, April 21, 2011

pffffttt



blog aku tapi dah macam bukan blog aku .

haihhhh ..

no more privacy .


but sokay , i will share what i want . its up to me hokkay . sekarang aku rase nak balik terengganu terus je . dah macam tak sabar je . ermm . ntah lah kenape . dah penat otak maybe . hari nieh baru abis paper operation restaurant . tinggal 1 lagi paper . math . seriously ! paper tadi cam gampang ! senang gile gile . senang nak jumpe sem depan lahh . haihhh . mintak dijauhi lahhh . aku xnak repeat . pape pun aku berserah kat Dia je . aku dah berdoa , tawakal , so , tnggu je lah result nye macam mane .

mathh ? pfftttt . last paper hari selasa nieh . adehhh . lagi lahh cm gampang . rase macam perlu study dari awal . macam dh lupe sume je . i hate math ! grrr . aku ingt kan dah tak jumpe dah kau lepas spm . haihhhh . ade lagi haaa . hurmm . xpe lahhh . aku buat yang termampu je . sem nieh aku x mengharapkan dekan . tapi masih mengharap kan 3 pointer ke atas . 2 sem berturut turut aku pegang 3 , dan last sem nieh mintak mintak lah boleh 3 pointer ke atas lagi .

arghhh ! ( rase nak menjerit sekuat hati je )

seriously , paper final sem nieh betul betul susahh -.-"





* pfffftt . whatever . no mood . i will be here anytime i want .


No comments:

Post a Comment