Tuesday, April 5, 2011

Own World

aku tak tahu ape yang aku mahu kan

aku tak tahu ape yang sedang berlaku

aku tak mahu amik tahu ape yang berlaku sekeliling aku

dah aku sedar yang aku ignore kan sume nye

aku tak tahu kenape

aku tak nampak ape ape pun

semua nya gelap gelita seperti di dalam lubang yang ditutup rapat tanpa cahaya walau sedikit pun

dan aku rase seperti hanyut di bawa arus semasa

arus semasa yang tiada penghujung dan hala tuju nya

aku seperti duduk dan berdiri di dalam dunia sendiri

dunia penuh dengan gelap gelita dan tiada sesiapa pun

dunia yang aku ciptakan sendiri

ouh tidak . aku sedang hanyut sekarang .

memikirkan masa depan yang masih lagi tidak pasti akan kewujudan nya

oh sedar kan lah aku

ketuk lah pintu hati ku

bawa lah aku keluar dari dunia kegelapan ini

please . . .

No comments:

Post a Comment