Tuesday, March 13, 2012

13 March 2012



aktiviti hari ini ? ermmm . macam tak bnyak je . banyak tido rase nye *erkkk* . hehehehe . :D . hari nieh bangun pukul 9 . sebab clas pukul 10 *malasssssnyeeee o.O* . mandi , then siap siap , g clas . belajar ntah pape pape . clas sepatutnye 2 jam , jadi sejam je . lect tuh ajar macam xnak ajar je . aishh . dah lah mengantok kat clas xdi . satu patah jadah haramm pun aku tak paham ape bende yang die duk bebel bebel kan tuh . mesti lect tuh perasan aku ngatok kan . sebab tuh die tanye aku . aku pun jawab macam blur blur je . hahahahah . ngantok lah gile ! . kul 11 lebih clas dah abis . tak paham betol aku .

abis je clas kol budak tuh . die mntok tlong kejut kan kul 11 . ya ampunnnnnnn . susah gile nak bangun . banyak kali kol x bangun bangun . kalu ade depan mate nieh , mau dah simbah air batu satu baldi ni haaa . dah tuh , angkat , cakap separa sedar pulak tuh . aishhh . nasib baik jauh . kalu tak dah sekeh sekeh kepale die . grrr . =="

kul 12 clas account pulak . aishhh . serius malas . aku pun tak tahu kenape aku mlas sangat hari ini . mybe semalam tido lewat kot . huhu . kul 3.30++ baru tido . duk layan one piece . ngeh ngeh ngeh . lepas masuk melepak DKJ , tup tup cakap clas cancel pulakkkk . mau tak geram . kalu cakap awal awal kan senang . terus balik bilik . dah lah tak selesa . ngantok pulak tuhh . grrr .


muke tak suke class cancel :)


pas balik je clas , salin baju . hehehe . ape lagi . tido lahh . muahahahahha . time jam nak bangun pukul 3 sebab clas pukul 4 . bunyik je alarm , pusing tepi , eiyfa cakap clas supervision cancel .

aku : " ouh eh ? confirm ? sape kabo ? "
eifa : " ho . cnfirm . ijan mesej , kat phk ade orang post "
aku : " alhamdulillah " .

tarik selimut , ok . sambung tido balik . bangun pukul 6.40++ . aweseommeeee :) . hik hik hikkk . bangun . terus mandi . eifa beli kan mihun goreng , makan . perghhh . rilekk je . haha

kul 9 , budak budak nieh pergi tengok cite bodo vanila coklat tuh haa . eeii . tak minat lah aku nak semangat semangat g turun bawah tengok cite jadah haram tuh . tak suke hokkay . naik je bising bising cite dah tamat . haha . alhamdulillah .

iklan jap

saya rase mengantok sangat . aisshh . mungkin ini kerana simpton simpton ABC . oh tolong . sangat tidak selesa hokkay . patut lah semalam lain macam je . kemarin kemarin kemarin rase hati tak tenteram . kemarin rase hati tak sedap . nak nagis je . semalam rase nak makin hamun orang . hati panas je . haha . jage jage . dan hari ini rase malas yang teramat . tak larat sangat hokkay .

10.30 . budak nieh ajak turun lagi . tgk cite BFF . cite bodoh lagi di tengoknyaa . bosan betol =='' . aku ? masih termanggu dalam bilik lagi . dah macam ntaah pape ntah . tak tahu nak buat ape . layan one piece pun ok kan *erkkk* ;p

baik lah . adinda bosan teramat . nak tido dulu lah . even baru pukul 11 , huk hukk . ok then . nite nite . beautiful nitemare . XOXO (:

No comments:

Post a Comment