Saturday, March 3, 2012

Suck Wekeend


ok . minggu nieh paling membosan kan . *pftttttt . biase nye tiap tiap mnggu xde kat hostel . tapi mggu nieh terpakse mengharungi hari hari yang membosankan di hostel . mne tak nye . tiap tiap mggu balik . hahaha .

actly mggu nie ade prgram . ye , hari nieh beday jimie , mereka mereka sume nieh nak mandikan jmie . tapi kitrg yg duk hostel nieh mlas plak nak join . yelahh . nnti macam macam bende berlaku . gaduh lah . ape lahhh . dah . malas . penat .

aktiviti mggu nieh betol betol membosankan jiwa dan raga . hari nieh aku bangun pukul 2 . awesomeeeee :) . bangun je terus capai laptop yang tidak tertutup dari semalam , tengok cite smpai pukul 4 , then mandi , semayang , makan , sambung tengok cite . ok . dah nak termuntah dah duk tengok cite dari semalam . amik mase sekejap untuk online , godek sane . godek sini .

ok . aku jumpe something lagi , bende yang membuat aku berpikir pnjang sepanjang panjang nye . fikiran aku terus menerus ke lain . berfikir yang bukan bukan . bende yang tak patut aku pikirkan pun aku pikir . heyyyyy ! ape sume nieh ? terus menjadi sedih dan berduka . ok .. aku berserah semua nye kepade Nya . moga moga semua nye hanyelah bende mengarut yang aku ciptakan dalam dunia aku sendiri


dah maghrib .
ok then .
bye bye .

No comments:

Post a Comment