Friday, February 4, 2011

12 nov 2010 - what the FUCK !


engkau sangat sangat annoying ! pada mula nya aku buat keputusan tak nak post hari nieh cause hari nieh bawak SIAL pada aku . disebabkan soalan die yang menanyakan ape yang aku tak puas hati kat ngn die, membuat kan hati dan jiwa ini memberontak dan membuak buak untuk mengepost entry nih .

kau tanye aku ? perghh . rase cam nak hempuk je laptop nieh. aishhh . jangan diTOGOL! kan dah kene . kau fikir sendiri lah beb . kau lelaki . aku perempuan . ape kau dah lupe ?

okeyh fine . biar aku ingat kn balik . xnak straight sgt . ko msj msj aku x balas . ko kol kol aku tak angkat . part nieh aku paling ingt . 12 nov 10 , 8:03pm . ko msj . aku ignore kan aje . 10:21pm , ko msj lagi. ok. msj kali nieh betol betol nampak macam ko menyesal gile gile then msj ni jugak lah yang aku reply kan . tp tuh pun late reply . OK. dh nmpak MISTAKE aku !. silap aku reply msj kau. kalau lah aku x reply. mesti kite dah x berkawan lagi dahhh . gerenti punye. aku kenal sape aku . 11:25p.m ko reply balik. ko ingt aku dah xnk kawan ngn ko. actly memang aku xnak pun. tapi aku tolak sume ego aku!

next day : 13 nov 2010, 5:45p.m , ko ajak aku balik saing ngn ko 3 orang .pkul 10. yes. memang aku balik saing ngn ko. tuh sbb aku x nak ko rase slah sgt . tapi memang nmpak sgt lah aku ognore kan ko kan . 10:30p.m ko msg, ko cakap x best . aku x reply. 10:49p.m ko msj laen . ignore kan lagi kan. then 11:24p.m ko msg cakap aku dah laen . ye memang . actly ak xleh nak trime dgn sume nya . tp aku cakap sume nya macam biase je kan . 11:27p.m ko macam marah skit sbb penipuan aku. jmpe ko pun aku dah x bertegor sapa .11:43p.m, ko nak aku maafkan ko b4 aku pergi. then aku cakap aku dah maafkn ko kan. tp ko still lagi x puas hati .

14 nov 2010, 1:14a.m ko cakap nak jumpe aku. ade smthing kate kau . knp x ckp through the fon je ? kau tak tido kan hari ni . 6:22a.m, ko msj aku, awal awal ajak balik saing ngn ko, aku keje pun belom pegi lagi lah beb . tp aku x reply. 8:11pm. ko smpah, ckap yg ko menyesal gile gile . aku reply, bende dah lepas kan. aku dh xnak ingt sume tuh. ko ajak aku lepak cafe.ko suh ajk mmber aku skali . ak ckp aku x jnji, tgk lah dulu, tapi ko betok betok berharap. then aku ignore kan msg ko. last mmber aku sorg sorg g jmpe ko.lepak ngn ko. aku ? duk terperuk je dalam bilik. tido . mmber aku msj pun aku reply nak xnak je . sbb aku thu die ade ngn ko. die pun asyik tnye aku bile nak trun. 10:30pm. ko ckp cafe dah nak ttup. ok fine. aku ingorekan lagi ego aku. aku turn jugak ke cafe. tp cafe mmg dah nak tutup. x kisah. bukan aku nak makan pun. ko nak blnje aku kan? sbb tuh ak xnak turun mkan . nnti terhutang budi ngn ko susah plak aku. cafe ttup, masing masing agkat bontot kuar dr sane. mmber aku blik umah, aku ngn ko, jln same tp x berckp pun kan, aku terus ngn langkah aku ke umah akak. ko pegi 'bangunan' ko. 11:04p.m ko msj aku, ko nak ape?ko ckp nak ckap ngn ak jap .ak mntk ko ckp by the fon je, tp ko nak ckp depan depan. ko suoh aku g bawah 'bngunan' ko. tp ak suoh ko tggu. sbb sbnr , aku belom bersedia nak bercakap ngn ko pun lagi . tapi dengan penuh SABAR ko tggu aku. pada awal ny aku mmg x nak pegi pun. tp nmpk jahat sgt lah aku kalu buat cm tuh kan. so, EGO tolak tepi again . -.-






** motif sebanar bukan nak buat kau rase bersalah ke hape. sebab kau betol betol anoying gile babi ! motif sebenar ? memang dari first salah aku . kalau lah dari mule aku x reply msj ko kan bagus .ignore kan aje kewujudan kaiu .maybe lepas pade tuh terus aku akan lupekan kau .
aiishhhh . bodoh bodoh!



No comments:

Post a Comment