Saturday, February 5, 2011

SMILING


aishhhh . geram ! rase macam nak cubit cubit . ok. aku tak tahu ape yang perlu aku lakukan . naik hangin or senyum . tapi aku rase just senyum kot. hahaha

yelahhh . mane tak nye, bangun pagi, aku dapat satu msg yang ntah sape punye num, aku pun x kenal. suoh stay away from her boyfriend . ok . nieh aku blur sngat sngt haihh . geraaaam ! eh tipu . nak suke !!. HAHA . hey hello . aku tak hadap pun ngn boyfriend ko tuh haaa . bodoh !

jangan risau . aku xdelah kejam sangat pun . aku tak kan rampas hak orang lah beb . aku pun tak berminat nak gaduh pasal laki nieh. ntah pape. cam bodoh je. nak berebut buat ape. kan Allah dah tentukan jodoh masing masing kan . aishhhh . cam ne lah aku tak naik muak dengan karenah dan perangai manusia nieh .




* ok . mane mane lelaki yang dah ade girlfriend tuh x payah lah kawan ngn aku eh . STAY AWAY FROM ME ! boleh tak kalu aku buat prinsip macam nieh . bosan betol ngn hidup dan manusia di atas mukabumibimasakti ini . *sighhhh



No comments:

Post a Comment