Tuesday, February 1, 2011

hello TERENGGANU !



akhir nyaaaaa! smpai jugak terengganu . horeyyy!. suke gile . kalu lah terengganu ni buleh peluk, dah lame aku peluk peluk cium cium. ngeh ngeh ngeh .

tolak pukul 10 . smpai pkul 4 pagi. lame kan? berpetak petak dan bontot aku ni haa . hehe . penat kot . ok tipu . driver lebih penat kot. eh eh . aku temankan driver hokkay. so, same penat. LALALALALA . Then smpai je terus salin baju , tido . hohoho

dan bangun masih terpinga pinga . terus online . hua hua hua .


Dan saya masih lagi mengantokkk!. arghhhh . nak tidoo. tapi mlas . huhu. asyik genyeh mate je. mate berair . aiyooo .

tapi xpe . saya masih lagi bersemangat untuk online . yeah !. haha .

btw , saya rindu ngn kawan kawan kat sane . huhu . xpe. xlame pun. seminggu je kann. nnti kite ketemu lagi eh .hehe .

ok . nak lepas kan nafsu tngok tv. dah lame tak tangok tv. mate rosak disebabkan cahaya laptop aje . dulu dulu sebab tv -.-




* blom ade m0od lah nak hang out . kuar kuar . lepak lepak . huhu .



No comments:

Post a Comment