Monday, January 31, 2011

byebye KL, SELANGOR , SABAK BERNAM !




haii . name saye eirah.

ok . aku over excited nak balik terengganu ni haa . hehe . dah rindu gile gile !. dh lame kot x balik terengganu. ngeh ngeh ngeh . tapi dalm masa yang sama aku tak sedap hati . huhu. hentam je lahh .

hello peeps! . firstly jikalau ini adalah entry aku yang terakhir , aku nak mintak maaf kat korang kalu aku ade buat salah . ampun kan salah san silap aku eh . huhu . halalkan makan minum sume. pendek kate , dalam sume perkara dan hal lahh.

huhu. jikalau xde entry hello terengganu meant maybe ade sesuatu yang buruk dh berlaku kat aku. tapi aku mintak mintak xde pape lah. dan aku janji balik je mesti aku post entry yang aku selamat tiba. ok kawan kawan ?

eh eh . aku dah xde mase nieh. nak packing , abang dah on the way . ngeh ngeh ngeh .


byebye KUALA LUMPUR , SELANGOR dan SABAK BERNAM.

nnti panjang umur kita jumpa lagi eh :)



* aku SAYANG korang sume! keep smile sayangg :))



No comments:

Post a Comment