Monday, January 31, 2011

FOOD POISONING

again ? hate it ! grrr . satu malam aku tak tido. kalu tido pun selepas subuh tuh haaa. bile pas ma kol . uwaaaaaaaa ! . aku tak suke keracunan makanan . seksa w0oooo .

aku pun tak tahu ape yang aku makan . puas dah aku fikir . sume nye bende bende biase je . nasi , buah , bla bla bla . tuh je lah . ermmmm . aku lagi yang aku makan eh ? adoiiii .

berak berak , muntah muntah . perghhh . tak tahan ulak alik g toilet tuh haa . dah lah muntah macam pelik jeee. eei . PAHIT gile !. then rase macam gas ade keluar . errrkkk . laen macam je kali nieh . :S

tak tahan sngat baru lah aku msj along aku , then my mom kol . suoh tido je . feel more better . :( . then aku sambung tido balik . smpai lah pukul 1 baru bgun . tuh pun sebab ma kol lagi . suoh minum air garam . ganti balik bende yang keluar dari tubuh badan . alahhh. ala ala kene cucuk masuk air gituh . aishhh . huhu . ingt nak kuar beli barang along. tp x bleh la plak. x larat . huhu . sory lah along neh . next time aje . nieh pun masih sakit perut terberak berak lagi :(


btw , thanx sebab amik berat . huhu .




** gerammmm. rase macam nak balik terengganu sekarang jugak ! maaaa . abahhhhh :(



No comments:

Post a Comment