Friday, January 14, 2011

safety VS heel


ok . aku lebih rela pakai safety shoes dari high heel . yelah ! time aku serve pakai heel , melecet lecet kaki aku ah. aishhh . biar pun kitchen tuh panas , aku lebih rela berada di sane . x perlu jage sgt grooming ni haa. just masak n clean as u go . rela pakai safety yang berat dari heel yang tinggi tuh hAa. dah lah lantai licin . takut sgt kalu jalan jatuh tertungging ke. dah lah jalan x brape nak nak betul . asyik nak jatuh je .


serius ! terkopak ! aku tak tipu haa !.


isi dan daging terpisahh. perghhhhh !. sakit siot !. nak mandi susaahhh . kene air setitik pun menangis. pedih tahan lama beb !. aishhh. nasib next week cuti . SO , Operation Restaurant ( OR ) xde lah !. ngeh ngeh ngeh . sempat lah baik untuk pakai safety shoes . . -.-

kitchen : x payah jage grooming sgt , just clean as u go .
just pakai safety , no high heel.
x ramai orang . menjerit je bila nak .
x perlu berdepan ngn orang ramai

f n b : kene pakai heel and sock
grooming penting !
jalan cover .
berdepan ngn org rmai
kene snyum smpai mulut naik krem
masalahnye , aku lupa cam ne nak serve orang .

ngehngehngeh . nnti aku kutip gambar aku masuk kan dalam ni eh :)







* malas . jangan tanya kenape . aku beri apa yang kau mahu . thanx .



No comments:

Post a Comment