Tuesday, January 11, 2011

kau bukan diriku.



ye . kau memang bukan diri aku . kau x rase ape yang aku rase sekarang nieh haa. aku rase sangat sangat perit. sangat sangat pedih. sangat sangat sakit . sangat sangant sedih. rasa nak nagis je tiap mase . rasa macam nak belah dade kuar kan isi dalam nye. tapi nak wat cam ne. tak bolehhh. aku terpaksa tahan sume nieh. aku terpaksa tanggung sume nieh sorang sorang . aku xnak kawan kawan aku turut merasai apa yang aku rase. cukup lah hanya aku sorang saje yang menanggung sume nieh sendiri .

dan memang benar aku dah lakukan bnyak cara . cari gaduh ngn kau , jauhkan diri dari kau . buat kau seperti tunggul kayu . tapi sume nye macam x boleh jee. jauh dalam sudut hati, sape yang tahu? ye memang benar . aku boleh tipu kau . tapi aku x boleh nak tipu diri sendiri . aishh. kenape jadi penipu senang je, tapi bile jadi penipu untuk diri sndiri tak boleh. bodoh betul. ahh . nampaknye aku kene banyak belajar lagi kot cara cara untuk tipu diri sendiri . nanti pape kan senang . tak payah nak rase sume nieh lagi kan . * sighhhhh . betol kate orang. boleh je tipu orang laen. tpi nak tipu diri sendiri begitu sukaar !. ilmu nieh nak same ngn peringkat phd ke ape . aishhh . susah susahh .




* ok . skali lagi kau tak rase apa yang aku rasa . aku betul betul rase keseorangan sekarang . ALONE .



No comments:

Post a Comment