Friday, January 14, 2011

21 september 2010 - midnight



ok tak tipu lah. teha selalu je ade dengan aku . thanx :)


aku ngn aben


fakhrul , teha n man . ( rindu korang weyh ! )


mereka sume kawan kawan saya . fakhrul , man n aben . huhu . dorang dari johor . erm . dari institusi hospitality YPJ . erkkk . betol ke ? ntah lah. x sure plak . x pernah dngar pun lah name kolej dorang tuh haa. nih pun baru first time . huhu. dorang ade sorang lagi. housemate kitrg . nissa . tapi awal awal dah cabut lari . x ttahan katakan. huhu . tp skg masih cntact kot. tapi setakat FB je lah. ngeh ngeh ngeh.

ntah. tetiba rase cam malas je nak mengimbau kembali kenangan. perghh. ahh . tetap nak membebel !. hehe. kitrg memang selalu kuar lewat malam. yelah. mane tak nye. masa siang hanya dihabiskan di tempat keje. memang xde mase langsung nak kuar siang ni haa . mase untuk bersosial malam je lahh.

malam ni kitrg g tgk wayang . resident evil w00o0o. 3d + midnight kot . ntah lahhh. ingt ingt lupa lahhh. dann. malam ini jugak, aku buat sume nye macam xde pape. sume je macam normall je . sehingga lah praktikal aku dah nak abis. arggghhh !. BODOH ! . smpai kadang kadang aku rase menyesal gile kenal ngn dorang. lebih lebih lagi ngn die. kalu lah aku x kenal dorang. kan bagus . aishhh !. sume dah terlambat gile !


dah lah . malas lah aku nak cite banyak banyak . skit skit sudaa. sekadar memuaskan nafsu aku dah. huhu. ;p






** sehingga lah awak luah kan segala galanya dan awak jugak yang bagitahu yang sume nye bermula pada malam ni kan kan . argh ! . menyesal gile bile tahu . aishhh . kalu lah aku tak tahu pape kan senangg . **sighhhhhhh. =.=

No comments:

Post a Comment