Monday, January 3, 2011

thanx. . i realy need support .


bila along berkata : sudah2a igt yang lepas..buang j lam tong smpah..xder guna igt..lebih baik tgk ke dpan..tmpu study tu..n enjoy diz life..boo layan ngan kisah2 mengarut yg tak berkesudahan...igt target yang kite nak buat tu..biar leh jadi knyataan k..WAKE UP DEAR!!BE STRONG!! GTH ngan masalah2 giler tuh..



copy paste dari wall pesbuk aku . along yang post . thanx sangat sangat buat aku nangis. hoho. even tak betul pun ade lah kene mengena skit skit . tapi along x tahu kisah sebenar nye. adehhh . xpe . boleh diterima pakai jugakk lahhh. along. jangan risau . aku x pernah lupa target kita . hari hari ingt . bende tuh je yang membuat kan aku bersemangat g clas, wat asgmt n stdy . kadang kadang maybe aku terleka seketika, tapi aku akan cepat cpat berada dalam reality semula . kadang kadang aku maybe bersosial lebih .

tapi jangan risau . aku tetap ingt pesan ma n abah dan x tak buat bende bende yang pelik. hanya sekadar bersosial untuk menjadi gila seketika supayA dpat melupakan segala galanya benda yang mengusutkan kepala otak nieh even sume tuh hanya seketika. sekurang kurang nye ia dapat menbantu aku meringan kan beban dalam kepala otak aku .

ye . orang akan kate : bese lah. kehidupan kan . memang lah. ko sape. aku sape. manusia tak sama ngok ngek. cuba kita tukar tempat . ko boleh bwak tak diri aku ?perghh. ntah cam ne lah agak nye . dan ye . aku juga mampu untuk berkata kata sekadar memberi nasihat. tapi aku tak mampu jika diminta bertukar tmpat kerana aku x sanggup berada tmpat orang laen. kerana kehidupan aku lebih better than orang laen even sometime aku nak jadi gile dengan kehidupan aku yang tidak berkesudahan . tapi aku bersyukur kerana even aku bermasalah, gembira, sedih, aku masih ingat Allah SWT lagi . semua baik dan buruk semua datang dari Dia.



OK. aku hnya menggangap sume nieh dugaan dari Dia. cepat lah bumi bimaksakti nieh berputar . aku nak cepat cepat masa berlalu . aku nak tahu kesudahan cerita aku yang sedang aku pentaskan di layar muka bumi ini .. bila nak tamat seyhhh ?




*aishhh . ok. sudah jauh bebelan aku . kembali ke dunia reality sebenar dan hadapi sume bende nieh dengan hati yang tenang dan sabar. bersosial sedikit supaya dapat melupakan masalah even hanya seketika .



No comments:

Post a Comment