Friday, January 28, 2011

I HATE IT !




BENCI dengan condition diri aku sekarang ! benci sangat sangat . kalau lah aku tak buang "bende" tu kann xde lah aku macam ni kot. KOT jelah. n effect bile aku buang "bende" tuh memang betul betul aku tak suka !

tak suka tak suka tak suka ! . bile dah buang "bende" tuh, antibodi aku jadi lemah sangat sangat . ibarat buang "askar" yang menjaga dan menahan badan kita dari senang hidap penyakit atau jatuh sakit.



tapi sekarang sume "askar askar" tuh dah kene buangggg . abahhhh . tak tahan lah macam nie. sume eirah yang tanggung sendiri . senang gile jatuh sakit. senang gile demam . senang gile selsema . warggghhhh ! selalu je sakit, tapi x cakap pun cakap kat family . jawapan yang tak suke didengar di terima . so , terpaksa ambil anisiatif sendiri .



dan sekarang saya sedang mengalami proses demam . badan mengigil gigil dah macam parkison dah ni haa . badan sakit sakit. pening kepala macam orang mabuk . khayal je . mate sembab , bengkak dan pucat sebab tak cukup tido. bukan x nak tido. tapi xleh nak tido . badan dah ajak tido, tapi mata berat gile nak tutup . maybe tak selesa kot ngn badan aku sekarang . suam sejuk je .huhu . dah tak tahu dah nak buat macam mane ni haaa . maybe aku perlukan kan ubat tido kot . huhuhu .



badan panas je. luar dah panas. dalam badan ape lagi, lagi panas lah . rase macam nak mandi jeee . tapi bile kene air, rase macam nak menjerit, then kuar dari bilik air cepat cepat, selimut . cam banggang pun ade kot. -.-


sekarang tekak sakit , pedih dan perit . now, badan dah tido . tapi mate masih lagi terkebil kebil. gerrrrrrrraamm ! :((




* dan gambar gambar tuh ? xde pape pun . saje je nak letak . ngeh ngeh ngeh . ( DAH GILA ) -.-


No comments:

Post a Comment