Monday, January 3, 2011

give up



ARRRRRGGGHHHHHHH!!!! Aku rase nak jerit sekuat hati je. biar smpai peti suara pecah kot. ok melampau . smpai hilang suara kot. perghhh! . aku x tahu kenape aku jadi macam nieh. aku x thu ape patut aku lakukan skg . tinggal kan or terus kan ? kalu aku tinggalkan , aku sayangg doee. macam tak boleh. tapi aku terpaksa. tapi kalu teruskan jadi bende laen plakk. makin teruk ade lah kot . hadoiii . buntu betoolll lahhh . benci betulll!. grrr.

ok sory. saya bukan sengaja. tapi saya terpaksa buat macam tuh . ok mengakuu. jauh dalam sudut hati saya sebenar nya saya amikk kisah. kalu boleh xnak buat awak macam nieh. tapi saya tak boleh nak buat macam tuh. saya perlu meninggikan ego saya. sorry. saya terpakse buat macam tuh . mudah mudahan saya dibenci oleh awak . xpe. saya rela . saya rela undurkan diri saya . sebelum keadaan semua nya menjadi lebih teruk dan kelam kabut . fikir baik baik sebelum bertindak . bodoh !


: nangis : manje betull. bodo .



No comments:

Post a Comment