Friday, February 4, 2011

15 nov 2010


engkau boleh pikir sendiri lahh! actle mase nieh aku bertahan dan sedaya upaya menipu diri aku .12:30 a.m - 3:30a.m . ko cakap macam macam. tapi aku dah mlas nak cite. sume tuh hnye lah anoying dan sandiwara dari kau bagi aku . sume nye bende tak betol . okeyh . ibarat " cakak geper , ketuk buih " . memang saje xnak bagi paham pun . ade yang paham ? congrat ! dalam mase ni jugak ko luah kan segala gala nye . ouh, sume nye masih segar dalam ingatan aku hokkay , 3:35am u said gud nite and i did't rply rght . 4:20a.m. happenig gile kau . sume dah settel dan sperti sedia kala . ok. aku decide forget everything . n think positive . yeah!. i did it . "k.. Baek2 tw.. Mlm smlm mlm yg pling bez dlm idop ak.. Bye. " .

honestly, aku memang x suke delete msj .. sbb tuh sume masih ade. dan sume masih segar dalam ingatan aku.



*mase nieh jugak aku dapat thu ak ade krisis ngn mmber mmber kau . " habis madu sepah dibuang " -.-



No comments:

Post a Comment