Tuesday, June 8, 2010

16 MARCH 2010



yes!. tarikh keramat. tarikh yang akan aku ingt smpai bile bile!. huhu. memang dah lame berlalu. tapi baru skg aku dapat kumpul gmbr gambar sume nieh. huhu.. dah lame aku nak entry pasal nieh. tapi baru dapat sume gmbr gmbr nieh. ;p


ooo. kek coklat nieh lah yang duk bising bsing dalam fb mase tuh kan. adoiii. knp lah aku x terpikir langsung pasal nieh. =.=



HEART CHOCOLATE CAKE!. MADE FROM TYRA DANYAL!


ouh yeah!. i likeeeeeeeeeeeeeee!. i love it very much! :))


thanx yah!. for this suprise. love u so damn much!

ntah ape yang dibincang. macam penting je. haha



makanan kitorang. spageti, kek coklat, air, sunrap!. yeye je. spageti lah sgt. aku jugak yang masak. yah tempah konon.

alin on call. huhu. cian die. xleh nak join. adoiii. susah susahhh.

ape lagi. melahap lah!. memang kegemaran kitorang. tgk saiz lah plak. haha


ok. kemas kemas nak balik. :)

haaa. nieh lah mat bangla tuh. keje sambilan : jual karpet. hahaha

hey!. thanx alll of u!. i ll remember every single day about this sweet moment!


sume dah nak balik. ouh. lupe. hlmet kuning tuh zawa. huhu. konco mereke jugak -.-''

OK. jom balik skg

sayang sayang sume ( tyra , along , ezah= buat menyemak je , fais@mat bangla , zawa then kawan zawa=name ape ntah )!. terima kasih kerana sudi wat suprise kat saye. ouh. sungguh terharu. sampai nak nagis. nasib leh cover. huhu. tapi serius. aku akan ingt sume nieh. ye lah. ape tidak nye. tibe tibe masak spageti. then yah duk bising bising dalam fb yang coklat cake die x jadi. then malam tuh tetibe je cakap abang raje nak jumpe. pegi ngn along, pusing satu stadium, konon tggu abang raje lah. nak pick up abang kat situ. errkk. pandai lah. then , fon xde kredit, nak bagi pnjam fon pun x nak eh. nak bace mesej abang raje anta pun x leh, even nak pegang fon pun x bole! biase boleh je. then ak rase something wrong. pastu brenti then turun kereta baru lah feling aku back to normal. maybe nak g kat abang raje. hilang sume prasangka. eceyyy. haha. then alaong bawak kat salah satu pondok kat situ, huyooooooooo. aku napak cahaya lilin, n then, HAPPY BIRTHDAY!. OMG!. hampir nak ngis. huhu. ehem ehem. cover cover. :p. menyampah je. =.=. tapi BEST. the best in THE YEAR!. huhu. :)). thank u all. ill remember all of this moment!.




* NUR ATHIRAG BINTI RUSLI. I LOVE U SOO DAMN MUCH!. KAWAN SAMPAI MATI YE. :). n, wait. your befday is coming!. muahahahha




No comments:

Post a Comment