Wednesday, June 30, 2010

cant stop anymore


ouh. stop stop. jngan biar kan ia mengalirrr. tarik nafas panjang panjang. hembus perlahan lahan. cam CELAKE. aku nangis sebab PENAT!. bukan sebab penat keje ape pun. aku penat sebab DIE!. argghhh!, serius. aku dah penat. dah lame tahan. smpai bile lagi aku leh tahan. gile ko. aku manusia biase je kot. BODOH!. tapi nasib masih ade orang yang amik berat lagi. then, ngn die je leh aku ngadu skg. even die bukan bf aku. aku rase lega . lega kalu die tnye, kenape? kene buat ape hari nieh? kene buli lagi x? keje berat x? penat x? and , bertambah lege lagi bile die bagi kate kate semangat kat aku. die buat aku x rase keseorangan kat sini. die buat aku semakin bersemangat!. tapi aku x sayang die seperti aku sayang DIE.







* nangis je boleh buat sekarang. esok pegi keje ngn mate bengkak. redho je. 0.o.. then die cakap mate skodeng orang. grrr.. =.=


No comments:

Post a Comment