Tuesday, June 8, 2010

what the helll?



x payah lah nak kecoh kecoh bagai. salah ko. nak melenting wat pe. grrr. geram je!. buat salah, dah tgh marah, tapi still lagi down kan aku. ko nak jatuh kan aku smpai mane. smpai tersungkur kat lantai ke ah. smpai pecah muke? aku x leh nak gune kan kate kate
: buat lah ape nak buat, cakap lah ape nak cakap, butekan mate, pekak kan telinge. sabar dalam hati : aku dah x boleh gune sume bende tuh lagi lah. sabar aku ade tahap jugak. biar pun aku buat bodo je sume, tapi aku tetap sayang ko. aku malas nak layan kerenah ko, sebab nanti hati aku yang sakit. bile hati aku sakit, sudah tentu hati ko jugak sakit kan. pleas, jgn nak tipu lah, sebab secara automatic aku juge akan buat bende yang same ko buat kat aku. sebab tuh aku diam kan diri ke. stay dalam dunia aku. tapi, bile aku nak masuk dalam dunia ko, ko plak wat bodo. so, aku undurkan balik. stay dalam dunia aku balik. ye. aku thu. bukan salah ko 100% pun. mybe 50-50. sape yang thu kan . ade jugak salah aku. salah aku yang wat bodo kat ko, dah ko yang buat bodo dulu, game x abis abis. naik cuak aku. then, aku balas lah balik. ouh, SO SORRY, honestly, aku pedendam. ye, aku thu habit nih x baik. tp nak wat cam ne, ak x boleh . aku mesti kene balas balik, kalu x hati aku pedih. sebab tuh aku akan buat bodo 2 kali gande dari ko. ko ingt ko sorang je ke leh wat aku cam tuh? aku pun boleh lahhhh. jgn hairan kalu aku leh wat lebih dari tuh. then, aku sedaye upaye tepis sume rase sakit hati, msg ko, kol ko, then, habuan die? 2 kali gande sakit hati. pergh!. baik x yah msg je. as a result? diam kan diri lagi. masuk dunia aku balik. tapi, jauh dalam sudut hati, aku rindu kat ko, rindu nak msg ngn ko, rindu nak dengar suare ko, rindu nak tgk ko. tapi, aku x buat sume tuh. sebab aku ade care. aku akan tengok gambar ko, video ko. then, hati aku akan terubat sedikit even x bnyak pun. jadi lah dari x terubat langsung kan. tapi ko, ko suke bagi kate kate yang ko anggap sume nye ko betol, bende yang x betul pun ko leh wat jadi betol kan., ntah cerite datang dari mane, chanel mane, dari negara mane, sudenly, tup tap tup tap ko bagi kat aku. ok. aku redho. aku malas nak panjang kan. biar lah ko pikir yang ko sume nye betol. aku x kisah. sebab memang salah aku pun kan, x pedulikan ko, i have my own reason. xyah thu lah knpe. ok. thats all. thanx for reading. n please forgive me. i'm sorry for the times you cried, and the loneliness you felt inside. i'm sorry for the way things were, and the selfishness that you endured. Im sory for this nag. im sorry for all wht u uncomfortable felt. dont worry. deep inside, i still HEART babe u. I LOVE U.









p/s: kalu ade pape yang x betol, sile tegor ngn care baik. cakap ngn care baik. aku boleh terima. tapi jangan sesekali maen serbu je. nak perang besar cube lah serbu. :)




No comments:

Post a Comment