Thursday, June 17, 2010

TRICKLE TREAT


dont treat me like a big criminal . ntah pape je . sume manusia biase . pernah melakukan kesalahan , kesilapan dan sewaktu dengan nye . cam bodo. cakap perkare yang same berulang ulang kali . i treat u the way u treat me . remember that . buat baik dibalas baik . aku bukan jenis x ingt budi orang . orang buat baik kat aku, aku balas baik. tp x thu lah ko . bodoh bongkak sombong . sial btol . first time. baru aku jumpe orang macam ko.

semakin aku jauh menerokai dunia bimaksakti ni, semakin menyusah kan aku . semakin banyak masalah . semakin bnyak manusia manusia yang pelik muncul depan aku . aku serabut . tp aku x boleh nak mengelak kan diri . aku mesti melangkah ke depan. aku dah jauh berjalan. x kan lah dengan senang aku nk reverse balik. x boleh. memang x boleh.

nak je aku ingore kan sume dan buat je keje aku. jangan peduli kan orang sekeliling aku. boleh x macam tuh ? ermm. boleh je kot . aku pelakon atas pentas nieh so, suke hati aku je lah nak buat ape . boleh ? oh x mungkin. mesti ade pengarah . kalu pengarah nak macam laen. aku mesti kene ikut . kalu x nak ikut aku mesti buang pengarah tu dari cerita aku . bia aku yang tentukan sume. bia aku yang mengarah. biar aku yang menjadi pelakon . senang . x bergantung kat sape sape .

tapi aku masih mude. jauh lagi perjalanan idup aku. lame lagi aku kene berlakon. kalu xde tempat bergantung susah lah hidup . dngan sape ko nak cari tempat bergantung. atas pokok? selame mane ko tahan ? kalu ko dah rase ko dah boleh idop sorg sorg . ko buang lah sume orang dari idup ko. ko buat ape yang ko nak. senang . berlakon lah sesuke ati . xde yang nak mengarah . makan minum pakai study pun orang laen support lagi. ade hati nak buang pengarah. nieh lah name nye BODOH BONGKAK SOMBONG.


*** pentas dunia . beribu ribu episod . boleh dijadikan beberapa buah novel kalu di tulis dari mule .


No comments:

Post a Comment