Thursday, June 10, 2010

API vs ???


ouh okey. pengunaan bahase agak
KURANG AJAR disitu. then kenape? perempuan xleh nak EGO ke? ingt lelaki je yang ade EGO. Ah, tolong lah. perempuan pun ade ego dorg tersndiri. tp x leh nak lawan lah, lelaki lebih tinggi egonye. mcam lah turun kan ego tuh boleh hilang seratus juta. kalu lah camtu, memang xde nye lelaki yang xde ego. Ah lelaki, sume ego tinggi je. grr. GERAM je!. then , thu plak rase cam tunggul kayu, yang selame nieh?. x pikir plak ape yang aku rase. ouh lupe. memang lah x perasan sibuk maen game. eh xpe. x kisah pun lah. sape menang? then, pas memang leh ape je ? wah!. bravo bravo!. ( cam palat ), kalu nak gaduh sangat mention je lah name aku. aishhh. sabar je lahhh ko erahhh. sume SALAH ko je kan. yes!. 101% salah aku. nak wat cam ne. terime je lah. aku mlas nak gaduh. aku dukumah bukan nye goyang kaki pun. even outing ngn kawan pun xde. aishhh banyak lagi masalah aku yang kene settle. bukan nye ade orang paham. bukan nye orang tahu ape yang terjadi. bukan nye ade orang amik peduli. alah xpe. aku pun bukan nye nak terhegeh hegeh nak suoh orang peduli kan aku, amik berat kat aku pun. xpe . xkisah. selagi aku hidup atas muke bumi bimaksakti ni jadi lah. aku dah jauh melangkah ke depan. so, just move on erah!. chaiyok chaiyok!, aku mlas nak blage angin. kan api temu api kan semakin parah. so, baik aku jadi air. sejuk je. rilek skit. kalu aku rilek pun ko nak naik marah, x thu lah tuu.... aku terime segale nyee. maki hamun lah aku. caci lah aku. kate je lah aku ape pun. perempuan jalang? perempuan ego? perempuan ape lagi dlam kepale otak ko? ok. aku terpakse gune : butekan mate, pekak kan telinga :



tahap sabar setiap manusia ade batas jugak kan? am i right?



*aku rase better x yah jumpe pun kan. jumpe kan laen jadi plak. then , maybe aku pegi kali nieh tanpe sebarang berite . lebih baik begitu kot. ok. selamat tinggal TERENGGANU. heree i come MELAKA!


No comments:

Post a Comment