Sunday, February 13, 2011

button



ya Allah . aku terasa sangat kusut , serabut dan berbagai bagai lagi membeban kan hati dan perasaan sekaligus membuat kan badan aku terasa sangat letih dan tidak bersemangat . dan sesungguh nya aku ingin menghilangkan diri di atas muka bumi bima sakti ini buat seketika . aku ingin menenangkan hati dan perasan dan fikiran secara mental atau pun fizikal .

sesungguh nya aku mengahrapkan yang aku ade suis button on / off kan berguna . buleh on dan off pada bila bila masa saja yang aku nak . aku hanya on bile nak pegi clas, buat asgmnt . x payah nak fikirkan bnyak perkara lagi .

ouh. sesungguh nye bende bende sebegitu ade wujud di atas muke bumi bima sakti ini . aku akan menghargainya . serius . aku sangat sangat penat . nak tido buat selama lamanya bolehh takkk ? aku dah x larat dengan sume nih . aku dah x sanggup nak menanggung sume nieh . aku dah x sanggup nak handle sume nieh . aku dah x sanggup menahan penipuan yang aku sedang hadapi .




* ya Allah . tolong berikan aku kekuatan ! aku sangat memerlukan kekuatan dari Mu . aku memerlukan sokongan yang padu . bukan kritikan untuk membuatkan aku down .



2 comments:

  1. ok...bertenang..kumpul duit dr sekarang..nnti mu abis lajor..kite g bercuti..hokkay???luperkan semua msalah....

    ReplyDelete
  2. alonggg.
    saya betul betul rasa keseorang sekarang
    saya x boleh duk sendirian
    kalu x mesti nangis
    sebak didade siape yang tahu
    saya rasa nak tido lame lame
    xnak bangun
    tolong saya
    :(

    ReplyDelete