Friday, January 8, 2010

ABC

grrrrr . patut r m0od aku UP and DOWN je 2 , 3 hari nieh. ishhh. kejap kejap ase nok maroh orang . kejap ase nok nangih. kejak ase hepi go lucky yang teramat je. arghhhh!. sume ade je .

hari nieh asyik marah orang je. yang selalu jadi mangse aadik aku , ezah. hahahah. padan muke mu. bkpe dop ase nok maroh nye , ye wat serabut ngt dekpom . doh lah sakit perut , ( sengugut lah ) * shit! . ishhh . pahtu ye mari wat serabut kat aku. nape g. POT PET POT PET POT PET jelah. hahahaha . padan muke againnn. hahahahhha.

senggut aku kuat doe kali nieh. mybe sebab kuat / banyak minum air sejuk kot. yelah. duk umah kan. memang lah pakat bahang sedakkk je lake. dalam pale otok kabo " xpe. kali nieh je. balik poli ekg dop leh doh " haha.. ayat nieh jeyang selalu berlegar legar dalam pale otok aku . heee .
:PPPP


hom. se agi,. akuu akan terase malas nak buat kejeeeee. heee. kadang evan MALAS YANG TERAMAT pun , aku tetap kene buat gakkkkkkk. *grrr




*ntah ape yang aku mengarut. :p


No comments:

Post a Comment