Sunday, January 10, 2010

berus gigi VS gusi

gusi oh gusi

saje nok kabo
gusi aku sakitttttt!. *grrrrrrrrr

mybe sebab bulu bulu berus gigi keras kot. x lembut cam bese aku gune sebelum nieh . ishh . tapi aku suke gune berus gigi tuh. bile berus je rase bersih je. hahaha. mane x nye. berus gigi kuat gile. dah lah bulu bulu berus tuh keras. selalu je berdarah bile gosok gigi .. *heee ;p

ok. meant , aku kene tukar berus gigi lah nieh. ishhh. dah tuh ? gusi aku nieh cam ne? bile nak baikkkkkk????!!!

sakit lahhhh...................

bile sakit kat bahagian mulut , mkan pun x selesa je . even nak bercakap pun malas . nak senyum ? erkk. lagi lahh malasss.

gusi oh gusi. bile ko nak baik niehhhhhhh???? aku nok mkan bnyak bnyak sementare aku masih di rumah nieh. ishhh. ayoooooo. menyusahkan betol lahhhh.
















* i needddddddddd uuuuuuuuuu riteeeeeee nowwwwww!!!!! . grrr . mane ko bile aku perlukan ko????!! menyampah betul lahhh.

No comments:

Post a Comment