Friday, January 8, 2010

cupcake CUPCAKE cupcake




tadaaaaaaa! mangat ho. hahah. :D


keadaan keje . x cukup disaster lagi!. hahah


haaa. ladybird nieh aku yang buat. cantik tak? cantk tak? hahahah . agak susah nak buat doe.


terbalik ? lantak ah. hahah. yang nieh aku yang buat . heee. :D


jepon wat hop tulisan tuh. along wat bunge , aku wat hop ladybird . heee . yeye. hepi beday adik zamie . :)) * pedie au zamie ho. dop kenal staram ambe. haha.


haaa. yang nih along aku yang buat.


bintang along buat. ladybird n jam tuh je aku yang buat. hahaah




ok. thts all je kot. huhu. hom alonggggg . nieh pun sebahagian dari mempromosikan gop op op :) . sooo, ( mate bersinar sinar dah berkace kace ) *mintok blanje ahhhhhh :D





p/s ; kami juge menerima tempahan . hahah .


No comments:

Post a Comment